کد خبر: ۳۹۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۴

خطیب جمعه کرج : کارنامه آمریکا در حقوق بشر سیاه است / آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای زنان است.

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز وضعیت گروه منافقین برای تمام دنیا مشخص است، ولی او را تروریست نمی‌دانند، اما سپاه پاسداران با همه تلاش‌هایی که برای کشور انجام داده تروریست می‌دانند و تحریم می‌کنند.
ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز وضعیت گروه منافقین برای تمام دنیا مشخص است، ولی او را تروریست نمی‌دانند، اما سپاه پاسداران با همه تلاش‌هایی که برای کشور انجام داده تروریست می‌دانند و تحریم می‌کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه سوم تیرماه کرج با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا باید مستقل و کارآمد باشد و برخورد با مجرمان را در دستور کار خود داشته باشد، پناهگاه ستمدیدگان باشد و بدون ترس از جو سازی‌ها و غوغاسالاری‌های رسانه‌ای با قدرت حکم‌ها را صادر کند.

وی گفت: گاهی طول کشیدن بررسی پرونده‌ها موجب دلسرد شدن مردم می‌شود، احقاق حق نباید در کام مردم کم شود، لذا نقش مهم قوه قضاییه امید آفرین است.

وی در ادامه افزود: روزهای تیر ماه پر از حوادثی است که دشمنان برای ما تدارک دیدند، امروز وضعیت گروه منافقین برای تمام دنیا مشخص است، ولی او را تروریست نمی‌دانند، اما سپاه پاسداران با همه تلاش‌هایی که برای کشور انجام داده تروریست می‌دانند و تحریم می‌کنند.

حسینی همدانی با بیان اینکه حقوق بشر را بهانه‌ای برای تحریم کشورها قرار داده‌اند، افزود: در حالی که خودشان به خودشان رحم نمی کنند، برای اینکه سهام شرکت‌های اسلحه سازی صهیونیستی را بالا نگه دارند دست به هرکاری می‌زنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند که چرا حکم شرع را اجرا و اعدام می‌کنید در حالی که خودشان بدترین جنایت‌ها را در مورد مردم آمریکا انجام داده‌اند، آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای زنان است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ده‌ها مورد دیگر وجود دارد که نشان از کارنامه سیاه آمریکا در موضوع حقوق بشر است گفت: رییس جمهور کم حافظه آمریکا اخیرا در حال متحد کردن کشورهای منطقه علیه ایران است، این کارهایی که انجام داده‌اید تا الان به کجا رسیده است.

حسینی همدانی گفت: اگر گوش شنوا داشته باشید امروز تمام مظلومان عالم وقتی اسم آمریکا می‌آید فقط شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه ایران هراسی گفت: این رژیم جعلی خوب می‌داند ایران با مردم اسراییل کار ندارد و با قلب رژیم صهیونیستی، در تلاویو کار دارد.