کد خبر: ۳۹۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۸۹

پلمب یک موسسه پزشکی غیرمجاز؛ کاشت مو توسط کارآموز

ایسنا نوشت: سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، از پلمب مجموعه پوست و مو در منطقه دو تهران به دلیل فعالیت بدون اخذ مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی و تخصصی در امورپزشکی خبر داد.

دکتر سلیمانی جوان در این خصوص، گفت: پیرو اقدامات نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان جهت شناسایی یک باند خانوادگی فعال در زمینه کاشت مو، یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز در منطقه سعادت آباد شناسایی شد.

او ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، طی بازدید مشترک بازرسین این اداره و مأمورین نیروی انتظامی، چهار اتاق عمل و سه اتاق درمان مشاهده شد که خدمات پزشکی و زیبایی از قبیل کاشت مو، بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و ... را توسط چند نفر کارآموز فاقد صلاحیت علمی به مراجعین ارائه می‌کردند.

وی افزود: دو طبقه از ساختمان متعلق به این مؤسسه، پلمب و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، او تاکید کرد: بازرسین این اداره به طور مستمر از مراکز درمانی تحت نظارت این دانشگاه بازدید و نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام می‌کنند. در این راستا، چهار مؤسسه پزشکی غیرمجاز پوست و موی دیگر نیز در هفته گذشته در منطقه سعادت آباد تعطیل و پلمب شده است.