کد خبر: ۳۹۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۴۳

رونالدو در آستانه بازگشت به ایتالیا

یکی از بازیکنان سابق باشگاه رم، در ادعایی بزرگ مدعی شد، این باشگاه در آستانه عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو است و ستاره پرتغالی هفته آینده به رم خواهد پیوست.

یکی از بازیکنان سابق آ اس رم، در ادعایی بزرگ می‌گوید این باشگاه ایتالیایی در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد است و او ممکن است هفته آینده در شهر رم حاضر شده و رسما پیراهن جالوروسی را به تن کند.

این در حالی است که اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تا این لحظه چندین بار تاکید کرده که رونالدو یکی از ستون‌های برنامه او برای شیاطین سرخ است و قرار نیست امسال اولدترافورد را ترک کند اما ادعای این بازیکن سابق رم آنقدر بزرگ است که در صورت محقق شدن، بزرگترین بمب خبری نقل و انتقالات امسال لقب خواهد گرفت.

آنجلو دی‌لیویو، بازیکن سابق رم، در گفت‌وگویی با رادیوی ایتالیایی رته‌اسپورت، این ادعای بزرگ را مطرح کرد.

این بازیکن سابق رم در مصاحبه خود گفت:" من از منابع مختلف نزدیک به باشگاه می‌دانم که رم در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو است و 7 جولای یعنی پنج شنبه هفته آینده ممکن است روز اعلام خبر جذب او باشد".

دی‌لیویو در ادامه گفت:" من اخیرا خیلی اتفاقی با یکی از دوستانم که در یک شبکه تلویزیونی کار می‌کند صحبت می‌کردم. او به من گفت چند روز پیش شاهد شام خوردن رونالدو با رئیس یک باشگاه مهم بوده. بازار نقل و انتقالات این روزها واقعا جذاب است و در این بازار هر اتفاقی، ممکن است. فارغ از این، من از یک منبع مطلع و موثق که دوست من است شنیده‌ام که رم قصد دارد هر طور شده و به هر قیمتی کریستیانو را جذب کند. جزئیات مالی هنوز مشخص نیست ولی این را می‌دانم که رونالدو قطعا یونایتد را ترک می‌کند".