کد خبر: ۳۹۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۷۰

کتک‌کاری اسطوره قرمزها با نامزدش

خبرورزشی نوشت: رایان گیگز خشمگین پس از سه سال آزار و اذیت نامزدش و ارسال پیامک‌هایی تهدیدآمیز، با سر به صورت دختر ضربه بدی زد و باعث کبودی صورتش شد.

رایان گیگز، اسطوره ۴۸ ساله منچستریونایتد و سرمربی سابق ولز، متهم به تعرض به نامزد سابق خود، کیت گرویل ۳۸ ساله، است و محاکمه می‌شود، در حالی که همه اتهامات را رد کرده است.

دادگاه شنیده که گیگز زمانی که دختر می‌خواست از این رابطه سمی بیرون بیاید، او را مورد ضرب و شتم قرار داد. اسطوره منچستریونایتد متهم به وارد کردن ضربه محکم سر به صورت کیت و ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز از قبیل: «من به شدت عصبانی هستم... از خودم می‌ترسم، می‌توانم هر کاری انجام بدهم.» به او شده است. گفته می‌شود که گیگز زمانی که کیت مشغول بستن چمدان‌هایش به علت «خیانت مجدد او» بوده، به او حمله کرده است. او همچنین متهم شده به اینکه دختر را با لگد از سوئیت هتل بیرون انداخته است. و همچنین با تهدید به ارسال عکس‌های خصوصی او برای دوستان و همکارانش، سعی در باج‌گیری داشت.

دادگاه شنید که او حتی با خواهر کیت، اما، هنگامی که قصد داشت گیگز را از کتک زدن کیت باز دارد، درگیر شد و او را هم کتک زد.

به هیئت منصفه گفته شد که چطور گیگز که در زمین بازی به دلیل مهارت‌هایش تبدیل به اسطوره شده، در پشت پرده چهره‌ای زشت و شوم دارد.

پیتر رایت کی‌کی‌سی که پرونده را باز کرد، به هیئت منصفه دادگاه سلطنتی منچستر گفت: «شاید بدانید او یک فوتبالیست حرفه‌ای سابق با شهرت قابل توجهی است. او در دوران اوج خود برای منچستریونایتد و در سطح بین‌المللی برای ولز بازی می‌کرد. اسظوره بود و هنوز هم هواداران ستایشش می‌کنند. در زمین مهارت‌های او فراوان و زیبا بود. خارج از زمین، در خلوت زندگی شخصی خودش، جنبه زشت و شومی داشت که اکنون بر همه آشکار شده است. زندگی خصوصی او مملو از آزار و اذیت فیزیکی و روانی زنی بود که ادعا می‌کرد دوستش دارد. زنی که با او رابطه داشت و اینگونه رفتارها نمی‌تواند از دید قانون نادیده گرفته شود. این داستان کنترل و اجبار زنی است که فکر می‌کرد گیگز دوستش دارد و مورد احترام است، اما متاسفانه واقعیت بسیار متفاوت بود.»

کیت سرانجام در اول نوامبر ۲۰۲۰ تلاش کرد این رابطه سمی را تمام کند. دادستان در ادامه گفت: «سرانجام پس از سال‌ها آشفتگی، متوجه شد که باید خود را از او دور کند. او می‌دانست که متهم بار دیگر به او خیانت کرده است. ولی از شر آزارهای فیزیکی و روانی متهم دور نماند و هنگام ترک خانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و گیگز بارها با تهدید او را آزرده است.»