کد خبر: ۳۹۴۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۲

پشت پرده عدم ثبت قرارداد کاوه رضایی چیست؟

کاوه رضایی با وجود حضور در تمرینات هنوز با استقلال قراداد نبسته است.

کاوه رضایی پس از پنج فصل حضور در فوتبال بلژیک تصمیم گرفت دوباره به ایران برگردد و پیراهن آبی را به تن کند. کاوه در بلژیک برای سه تیم شارلروا، کلوب بروخه و اودهورلی لوون بازی کرد و عمده موفقیت او در تیم شارلروا رقم خورد.

ستاره جدید استقلال که قرار است پیراهن شماره ۷ این تیم را هم به تن کند در بازی مقابل سپاهان غایب بود و ابتدا عنوان شد به دلیل عدم آمادگی کافی از لیست استقلال خط خورده است. با این حال اخیرا مشخص شده استقلال هنوز اقدامی برای ثبت قرارداد کاوه انجام نشده است. بعضی منابع مدعی شدند او هنوز از شارلروا رضایت‌نامه نگرفته و همین امر کار او را عقب انداخته اما کاوه اصلا بازیکن شارلروا نیست و رضایتنامه‌اش به این باشگاه ربطی ندارد. او تنها در سال اول حضور در بلژیک عضو این تیم بود و سپس با قراردادی ۵ میلیون یورویی به بروخه رفت و در دو فصل بعدی که برای شارلروا بازی کرد، عضو قرضی این تیم بود.

رضایی ابتدای فصل ۲۰۲۱-۲۲ قراردادش با بروخه را فسخ کرد و به اودهورلی پیوست اما پس از یک فصل ضعیف قراردادش با این باشگاه فسخ شد و یعنی او اصلا نیازی به رضایتنامه ندارد. اگر ا.و مشکل رضایتنامه داشت اصلا نمی‌توانست با استقلال تمرین کند و تیم بلژیکی حق شکایت از این مهاجم و استقلال را پیدا می‌کرد.

باشگاه استقلال تا به امروز در این خصوص سکوت کرده ولی شنیده شده عدم ثبت قرارداد کاوه به یک سری مشکلات دیگر او مربوط است که باید حل شود تا این ستاره دوباره بتواند برای استقلال بازی کند.