کد خبر: ۳۹۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۹

قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال سه‌شنبه ۲۵ مرداد؛ عقب‌نشینی بیت‌کوین به مرز ۲۴ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین با افت سه درصدی در شبانه‌روز گذشته به کف کانال ۲۴ هزار دلار رسید. ارزش اتریوم پنج درصد کاهش پیدا کرد و از مرز دو هزار دلار فاصله گرفت

فرارو: قیمت بیت‌کوین بعد تلاش نافرجام برای عبور از مرز ۲۵ هزار دلار، به کف محدوده ۲۴ هزار دلار برگشت. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد درحالی ۲۴ هزار و ۸۰ دلار بود که صبح دیروز مهمترین ارز دیجیتال بازار برای عبور از مرز ۲۵ هزار دلار تلاش می‌کرد. همزمان با افت سه درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته ارزش اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار، پنج درصد کاهش پیدا کرد و از مرز دو هزار دلار به هزار و ۸۸۰ دلار تقلیل پیدا کرد. تقریبا همین وضعیت را برای کاردانو و ترون در شبانه‌روز گذشته شاهد بودیم و در این مدت ارزش کل بازار ارز دیجیتال با افت ۱.۲ درصدی به ۱.۱۸ تریلیون دلار تنزل پیدا کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۴ هزار و ۸۰ دلار

نمودار بیت‌کوین افت سه درصدی ارزش این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۲۴ هزار و ۸۰ دلار بود درحالی که دیروز این ارز دیجیتال ۲۴ هزار و ۷۹۰ دلار ارزش داشت. در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۴ هزار و ۹۰۰ دلار به‌ثبت رسیده و کمترین سطح آن ۲۳ هزار و ۸۵۰ دلار بوده است. افت سه درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال را تقریبا به مثبت یک درصد رساند، چون سه‌شنبه قبلی هر واحد بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۸۴۰ دلار معامله می‌شد. به این ترتیب بیت‌کوین چیزی حدود ۶۴ درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و حجم ۴۶۰ میلیارد دلاری معاملات آن معادل سهم ۳۸ درصدی از کل بازار ارز دیجیتال است.


قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۸۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد هزار و ۸۸۰ دلار بود و درقیاس با دیروز شاهد افت پنج درصدی ارز این ارز دیجیتال هستیم. قیمت اتریوم صبح دیروز هزار و ۹۸۰ دلار به‌ثبت رسید و در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین و کمترین سطح اتریوم به‌ترتیب هزار و ۹۸۵ دلار و هزار و ۸۷۰ دلار بوده است. با وجود افت پنج درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته هنوز بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال مثبت و نزدیک به شش درصد محاسبه می‌شود. سه‌شنبه قبل هر واحد اتریوم هزار و ۷۸۰ دلار ارزش داشت و طی این مدت ۱۰۰ دلار به قیمت اتریوم اضافه شده است. حالا قیمت اتریوم با قله تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار که آبان پارسال تجربه کرده بود، ۶۱ درصد فاصله دارد و سهم آن از کل بازار ارز دیجیتال معادل ۱۹ درصد است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو و ترون در شبانه‌روز گذشته به‌ترتیب سه و یک درصد کاهش داشته و بازدهی شیبا و دوج‌کوین طی این مدت صفر بوده است. کاردانو با نماد اختصاری ADA ششمین ارز دیجیتال مهم دنیا از نظر تسلط به بازار است و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۵۷۳ دلار به ۰.۵۵۳ دلار تقلیل پیدا کرده است. ترون که حدود نیم‌درصد از سهم بازار در اختیار دارد صبح امروز ۰.۰۶۸ دلار خرید و فروش می‌شد و دیروز ۰.۰۶۹ دلار ارزش داشت. قیمت شیبا بعد از جهش ۲۰ درصدی در روز دوشنبه، ۲۴ ساعت آرام را پشت سر گذاشت و طی این مدت ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار رد و بدل شد تا بازدهی روزانه آن صفر باشد. مثل دوج‌کوین که صبح امروز بدون تغییر نسبت به دیروز ۰.۰۷۹ دلار خرید و فروش می‌شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۳ هزارو ۸۴۰ دلار

۲۴ هزار و ۷۹۰ دلار

۲۴ هزار و ۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۷۸۰ دلار

هزار و ۹۸۰ دلار

هزار و ۸۸۰ دلار

کاردانو

۰.۵۳۵ دلار

۰.۵۷۳ دلار

۰.۵۳۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۷۹ دلار

۰.۰۷۹ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

ترون

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۶۸ دلار