کد خبر: ۳۹۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۵

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر با رد اظهارات وزیر ورزش: نامه فیفا برای ورود بانوان، الزام‌آور است نه پیشنهادی

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری پیرامون نامه فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: «نامه فیفا الزامی است نه پیشنهادی». پیشتر حمید سجادی، وزیر ورزش نامه فیفا را «در حد پیشنهاد» خوانده بود. مهدی افزود که فیفا انتظار ندارد همه استادیوم ها از امروز پذیرای ورود بانوان باشند چراکه همه ورزشگاه ها شرایط مهمانپذیری از بانوان را ندارند اما می‌شود از همین استادیوم آزادی شروع کرد و باید این کار انجام شود.
سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی در پاسخ به سوال مجری پیرامون نامه فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: «نامه فیفا الزامی است نه پیشنهادی».

این در حالی است که روز 26 مردادماه، حمید سجادی وزیر ورزش گفته بود: فیفا در نامه خود حضور زنان در رقابت‌های باشگاهی را پیشنهاد داده است. تاکید می‌کنم نامه فیفا در حد پیشنهاد بوده.

سهیل مهدی در گفتگوی تلویزیونی خود اضافه کرد که موضوع تاکید فیفا به پیش از شیوع کرونا برمی‌گردد و در این سالها می‌شد به نحوی شرایط را فراهم کرد.

او افزود که فیفا انتظار ندارد همه استادیوم ها از امروز پذیرای ورود بانوان باشند چراکه همه ورزشگاه ها شرایط مهمانپذیری از بانوان را ندارند اما می‌شود از همین استادیوم آزادی شروع کرد و باید این کار انجام شود.