کد خبر: ۳۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۷۹

لاجوردی، نماینده مجلس: اعتراضات با هدف تاثیرگذاری بر دستاورد‌های سفر به نیویورک برنامه ریزی شد

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشیه سازی و ایجاد اعتراض به دنبال تاثیرگذاری بر دستاورد‌های سفر رییس جمهور به نیویورک هستند.
ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دشمنان با حاشیه سازی و ایجاد تجمعات به دنبال تاثیرگذاری بر دستاورد‌های سفر رییس جمهور به نیویورک هستند.

زهره سادات لاجوردی با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در هفتادو هفتمین اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل مواضع ایران را مقتدرانه اعلام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود به بحث حقوق بشر پرداخت و صراحتا به تشریح اقدامات ضدحقوق بشری غرب اشاره کرد و رفتار‌های آن‌ها را زیر سوال برد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست با حاشیه‌سازی، ایجاد اعتراضات و درگیری در کشور، سفر رئیس جمهور به نیویورک و دستاورد‌های آن را تحت‌الشعاع قرار دهد و به حاشیه برد که در این کار ناموفق بود.

لاجوردی خاطرنشان کرد: با وجود همه این حاشیه‌سازی‌ها و غبارآلود کردن فضا ما شاهد بازتاب گسترده صحبت‌های رئیس جمهور کشورمان در فضای مجازی بودیم و همگان شاهد اعلام مقتدرانه مواضع کشورمان توسط رئیس جمهور بودند.