کد خبر: ۳۹۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۹

روزنامه کیهان:‌خسارت اموال عمومی از سلبریتی‌ها گرفته شود

کیهان نوشت: سلبریتی‌هایی که در فتنه اخیر به کشور لگد زدند، میلیارد میلیارد خورده‌ و برده‌اند. باید با بازپس‌گیری ثروت کشور از آنها، ضمن جبران اندکی از حقوق عمومی، از ایجاد ناامنی و فساد‌پردازی آنان پیشگیری کرد.
روزنامه کیهان در گزارش یک خود با تاکید بر لزوم برخورد «قاطعانه» با هنرمندانی که از معترضان حمایت کردند، پیشنهاد داده که خسارت اموال عمومی از این قشر گرفته شود.

در بخشی از گزارش روزنامه کیهان آمده است: در داخل کشور، باید با افراطیون مدعی اصلاحات و برخی سلبریتی‌ها که در نقش پادوهای آمریکا و تحریک‌گران به آشوب عمل کردند، برخورد قاطعانه شود تا دیگر به خود جرأت حمله به امنیت کشور را ندهند. مماشات با مدعیان اصلاحات که سال‌ها پست‌های مدیریتی را اشغال کردند و با تکمیل نقشه دشمن فاجعه رقم زدند، و برخی سلبریتی‌ها که حلقوم‌شان از ثروت کشور پر است و در عین حال غلط زیادی کرده و دعوت به آشوب و اغتشاش کردند، آنها را گستاخ‌تر و دچار برداشت‌های ناصواب‌ بیش از گذشته می‌کند. علاوه‌بر بازخواست و برخورد قاطعانه با این طیف‌ها، باید خسارت‌ها به اموال عمومی از آنها گرفته شود. سلبریتی‌هایی که در فتنه اخیر به کشور لگد زدند و با ارزش‌های مردم مبارزه کردند، میلیارد میلیارد خورده‌اند و برده‌اند. باید با بازپس‌گیری ثروت کشور از آنها، ضمن جبران اندکی از حقوق عمومی، از ایجاد ناامنی و فساد‌پردازی آنان پیشگیری کرد