کد خبر: ۳۹۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۹

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خطاب به دشمنان: کور خوانده‌اید

رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.
ایرنا: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع پیکر شهید استوار یکم «فرید کرم پور»با بیان اینکه دشمن شناسی و دشمن شکنی از شاخصه های دیگر مجموعه فراجا است، گفت: با تقدیم هر شهید مجموعه فراجا مصمم تر از گذشته در راه اهداف خود قدم خواهد برداشت.

سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در این مراسم که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان و اقشار مردمی همراه بود افزود: این شهید به ما اثبات کرد که مجموعه فراجا ذوب در ولایت و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ همچنان که عاشورا تا قیامت ادامه خواهد داشت و زنده است راه این شهیدان نیز ادامه خواهد داشت و یادشان فراموش نشدنی است.


وی یادآورشد: امروز کشور ما بالنده و زنده تر از گذشته اهداف خود را دنبال خواهد کرد و پیام روشنی به دشمنان که برای ملت ما بداندیشی کرده بودند این است که کور خوانده‌اید و ما شهید می دهیم اما اجازه نخواهیم داد افراد آشوب گر و شرور پا روی خون شهدا بگذارند.

رضایی اظهارداشت: پیام شهدا به خواص بی بصیرت که امروز با پیام های خود جوانان را به آشوب و ایجاد فتنه دعوت می کنند، این خواهد بود که دست از حرکات ناشایست خود بکشید و به آغوش ملت بازگردید و مطمئن باشید که به زودی در برابر قانون و دستگاه عدل الهی باید پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشید.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پیام این شهید به افراد بی بصیرت و کسانی که از شرایط و امکانات این مرز و بوم استفاده کرده و به شهرتی دست یافته و در این شرایط در کنار دشمنان قرار می گیرند از جمله آنان سلبریتی ها و کسانی که در کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و سمت شهرداری امتحان خود را پس داده و با حرکات نامتعارف خود مشوق فتنه گران شده اند این است که در مقابل عدل جامعه اسلامی باید پاسخگو باشند.

رضایی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد در سایه همین امنیت که زحمتکشان انتظامی عهده دار آن هستند رشد کرده اند خاطرنشان کرد: باید بگوییم که در ریختن خون شهدایی همچون "کرم پور" افرادی که با تشویش اذهان مردم به آشوب طلبی دامن می زنند، دخیل هستند.

وی افزود: افتخار ما این است که امروز خادم ملت شریف ایران باشیم و شعار سردار دل ها که ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم را برای خود افتخار و سرلوحه تمامی کارهایمان بدانیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه گر نخواهیم داد اضافه کرد: با تقدیم هر شهید مجموعه فراجا مصمم تر از گذشته در راه اهداف خود قدم خواهد برداشت و پیام این شهید قطعا پیامی انقلابی و همانا لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین است.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه امروز دشمن متوجه این موضوع شده است که سازمان انتظامی از مردم، برای مردم و حافظ آرمان های انقلاب است ادامه داد: دشمن شناسی و دشمن شکنی از شاخصه های دیگر مجموعه فراجا است که دشمن در صدد فتنه و تضعیف این نیروی مردمی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و فتنه گران با راه اندازی آشوب و جوسازی های بی اساس به دنبال آسیب به مجموعه انتظامی بودند اعلام کرد: حضور مردم آگاه و مومن و انقلابی در اجتماع عظیم تهران و شهرهای مختلف ایران اسلامی مهر قاطعی بر بطلان اهداف شوم دشمن زد و نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

رضایی ضمن اشاره به اینکه کارکنان فراجا از خود مردم انقلابی و خادم مردم هستند، افزود: کار مجموعه انتظامی به هیچ وجه تعطیل بردار نیست و از مرزها تا دل شهرها همواره برای ارتقاء امنیت به طور شبانه روزی در حال خدمتگزاری می باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از آشوب و فتنه به دنبال تضعیف اهداف ملی بود، خاطر نشان کرد: ما همواره مصمم تر از گذشته در مقابل این فتنه ها ایستادگی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی در پایان با بیان اینکه خون این شهید جریان دارد و در کالبد تک تک کارکنان انتظامی روح تازه ای دمیده است، گفت: حضور شما برای تشییع این شهید عزیز کار ما را سنگین تر از گذشته کرد و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.