کد خبر: ۳۹۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۶

قالیباف: پیگیر اصلاح شیوه های اجرای گشت امنیت اخلاقی هستیم تا این قبیل اتفاقات تکرار نشود

رئیس مجلس گفت: همانطور که در نطق پیشین یعنی پیش از آغاز درگیری ها هم تاکید کردم ما باید ساختارها و شیوه های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت، حداقل وظیفه ای است که یک نظام سیاسی باید برای مردم تامین کند و مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخلّ امنیت مردم هستند برخورد کنند و در این موضوع هیچ تسامحی نباید صورت گیرد.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: از طرف دیگر، ایجاد آشوب در خیابان ها و رفتارهای ضد امنیتی که قانون را زیرپا می گذارد، باعث ضعیف شدن انسجام اجتماعی می شود، اقتصاد مردم به خطر می افتد و فشار و تحریم دشمن را بیشتر می کند.

قالیباف ادامه داد: درهمین زمینه باید توجه کنیم که هر اقدامی با هر روشی و با هر انگیزه ای که باعث شود مردم در مقابل مردم قرار بگیرند، تضعیف انسجام اجتماعی و در جهت خواست دشمن است و باید از آن پرهیز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این مطلب که البته برخورد مقتدرانه با کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند به این معنی نیست که اشکالات موجود را برطرف نکنیم، تصریح کرد: همانطور که در نطق پیشین یعنی پیش از آغاز اغتشاشات هم تاکید کردم ما باید ساختارها و شیوه های اجرای گشت امنیت اخلاقی را به گونه ای اصلاح کنیم تا این قبیل اتفاقات دوباره تکرار نشود