کد خبر: ۳۹۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۷

فرماندار سنندج: مجروحان نیروی انتظامی بیشتر از تجمع کنندگان است

فرماندار سنندج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر نوجوانان و جوانان فریب خورده غرب با رویکرد رافت اسلامی و مدارا برخورد می‌کند گفت: نظام با افرادی که برنامه‌ریزی شده و با پشتوانه جاسوسی به صحنه آمده و علیه نظام فتنه می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.
فارس نوشت: فرماندار سنندج گفت: نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه با عوامل تفرقه، اغتشاش و توطئه گران علیه جمهوری اسلامی برخورد خواهد کرد.

حسن عسکری شامگاه یکشنبه در همایش متنفذین، نخبگان و اقشار شهرستان سنندج در مجتمع فجر سنندج از نیروی انتظامی و پلیس به مدافعین امنیت و آسایش جامعه نام برد و تعداد مجروحین نیروی انتظامی را در این مدت را بیشتر از اغتشاشگران دانست.


وی با اشاره به اینکه تعدادی از مدافعین نظم و امنیت در راستای برقرار امنیت جان خود را فدا کردند گفت: به شهادت رسیدن سرگرد عبدالهی در مریوان اسناد مظلومیت نیرو‌های مدافع و حافظ امنیت هستند که فردا بر روی دستان مردم در سنندج تشییع خواهد شد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در برابر نوجوانان و جوانان فریب خورده غرب با رویکرد رافت اسلامی و مدارا برخورد می‌کند تصریح کرد: نظام با افرادی که برنامه‌ریزی شده و با پشتوانه جاسوسی به صحنه آمده و علیه نظام فتنه می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: نطام جمهوری در طول دوران حاکمیت خود همواره در برابر حوادث و اغتشاشات ایجاد شده با روحیه مهربانانه و رافت اسلامی برخورد کرده است.

عسکری با اشاره به اینکه فوت مرحومه مهسا امینی همه ما را متاثر کرده است، گفت: اسم رمز مهسا امینی فرصتی برای افرادی است که از انقلاب اسلامی کینه در دل دارند و منتظر فضایی برای به نمایش گذاشتن کینه نسبت به نظام هستند.

وی ادامه داد: اگر غربی‌ها از درگذشت مرحومه امینی نگران‌اند چرا در ۲ روز گذشته بیش از ۵۰ زن و دختر در افغانستان کشته و تکه‌تکه شدند بیانیه‌ای در دفاع از این کشتار وحشیانه صادر نکردند.

فرماندار سنندج زنده به گورشدن مظلومانه شهیده فاطمه اسدی به دست فرد خبیثی مانند مصطفی هجری را سند کینه و کارنامه جنایت‌آلود دشمنان نظام دانست و گفت: به شهادت رساندن ملاحیدر فهیم عالم بزرگی که تمام عمرش را صرف خدمت به دین و مردم کرده بود برگ دیگری از اسناد جنایت‌کارانه دشمنان علیه نظام جمهوری است.

وی بر تبیین فتنه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.