کد خبر: ۴۰۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۳

از سوی جامعه الزهرا(س) در نیمه نخست سال صورت گرفت؛ اجرای طرح ملی «بفرمایید بهشت» برای تقویت انگیزه فرزندآوری

راضیه مرادی اظهار داشت: طرح ملی «بفرمایید بهشت» توسط مبلغان در راستای تبیین جایگاه مادری و ایجاد و تقویت انگیزه فرزندآوری به صورت چهره به چهره، مجازی، گروهی و محله‌محور اجرا شد.
رسا: کارشناس مسئول امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی جامعه الزهرا(س) با اشاره به فعالیت‌های اداره کل تبلیغ در زمینه جذب، ارزیابی و تشکیل پرونده برای طلاب علاقه‌مند به تبلیغ، شبکه‌سازی، اعزام و همکاری تبلیغی مبلغان، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰۰  مورد ارزیابی مبلغان مدارس امین در این بخش صورت گرفته است که مبلغان امین پس از ارزیابی، جذب و آموزش در جامعه الزهرا(س) جهت اعزام به معاونت تبلیغ حوزه علمیه معرفی می‌شوند.

راضیه مرادی در ادامه به اجرای طرح‌های مختلف در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ملی «بفرمایید بهشت» توسط مبلغان در راستای تبیین جایگاه مادری و ایجاد و تقویت انگیزه فرزندآوری به صورت چهره به چهره، مجازی، گروهی و محله‌محور اجرا شد.

او با اشاره به اعزام مبلغان غیرایرانی جهت تبلیغ، گفت: با توجه به اینکه بخش تبلیغ بانوان بین‌الملل به اداره کل تبلیغ واگذار شده است، از نیروهای توانمند و فعال در این عرصه استفاده می‌شود.

کارشناس مسئول امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی جامعه الزهرا(س) افزود: اعزام ۳ مبلغ بین‌الملل به مراکز و سازمان‌های استان قم و اعزام ۷ مبلغ بین‌الملل به شهرهای مختلف کشور از جمله شاهرود، گرمسار، شهریار، اراک، بروجرد و شهرکرد در سال جاری صورت گرفت. مرادی اضافه کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی، ۵ نفر از مبلغان بین‌الملل به  ۱۵ مدرسه قم اعزام شدند که با توجه به القائات دشمن در مدارس و فضای جامعه، بسیار تاثیرگذار بود.

جامعه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران است که محل آن قم است.