کد خبر: ۴۰۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۳۵

مهدی طائب: در کنار مساجد، فرهنگسراها ساخته شد تا مساجد از رونق بیفتند

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: در کنار مساجد، فرهنگسراها ساخته شد تا مساجد از رونق بیفتند.
فارس: مهدی طائب، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار اظهار کرد: مجاهدین خلق، کومله، حزب دموکرات، رادیکال های اصلاح طلب اصحاب فتنه اخیر بودند و متأسفانه برخی از جوانان ما نیز فریب خوردند و با این جریان همراه شدند. کاری که ما باید انجام دهیم این است که جوانان خود را دریابیم و آن ها را روشن کنیم.

وی گفت: مساجد را از ما گرفتند، نه به صورت سخت‌افزاری بلکه به صورت نرم‌افزاری آن ها را تصرف کردند؛ همان‌گونه که آدم را از بهشت راندند. در کنار مساجد، فرهنگسراها ساخته شد و کم‌کم مساجد از رونق افتاد.

وی با تأکید بر اینکه مساجد باید مرکز ارتباطات باشد، بیان کرد: اگر نماز جماعت به درستی در مساجد اجرا شود، لوازم دیگر آن را نیز با خود خواهد داشت و صرفاً به خواندن دو وعده نماز اکتفا نمی‌شود. مساجد، مردم را پای کار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی آوردند؛ امام زمان (عج) نیز برای قیام، منتظر مسجدی‌هاست.

طائب افزود: ما امروز در اوج قدرت هستیم و به همین دلیل است که این فتنه اخیر را ایجاد کرده‌اند. منتظر پایان این فتنه‌ها نباشید؛ ما مدام با این فتنه‌ها روبرو خواهیم شد. فتنه یکی از سنت‌های الهی است، برای شناخته‌شدن حق از باطل؛ بنابراین در همه عصرها فتنه و فتنه‌گر وجود خواهد داشت. خدا در هیچ دوره‌ای فتنه را قطع نمی‌کند تا جامعه اسلامی آن‌قدر آمادگی پیدا کند که دیگر هیچ فتنه‌ای نتواند آنها را فریب بدهد.