کد خبر: ۴۰۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۵

سری جدید «پسران بد»ساخته می‌شود؟

۲ بازیگر سرشناس فیلم «پسران بد» از ساخته شدن قسمت چهارم آن خبر دادند.

مهر: ویل اسمیت و مارتین لارنس اعلام کردند چهارمین دنباله «پسران بد» اولین پروژه ویل اسمیت پس از آبروریزی وی در اسکار سال پیش خواهد بود.

به این ترتیب باید گفت ویل اسمیت در حال بازگشت به کار است و امیدوار است مخاطبانش با وی همراه شوند.

این ۲ بازیگر با یک ویدیوی پرشور که سه‌شنبه در اینستاگرام پخش شد اعلام کردند با همکاری هم یک فیلم دیگر از «پسران بد» را می‌سازند.

پس از سیلی اسکار ویل اسمیت به کریس راک که مجری برنامه سال پیش مراسم اسکار بود، ویل اسمیت محرومیت ۱۰ ساله از حضور در مراسم اسکار را دریافت کرد.

وی از آن موقع تاکنون در چندین نوبت ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده اما با روحیه‌ای بالا و ظاهری پرانرژی در برنامه اعلام خبر ساخت دنباله «پسران بد» ظاهر شد.

«پسران بد» که اولین بار در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی مایکل بِی ساخته و اکران شد در ادامه به یک مجموعه پرسود برای ۲ بازیگر آن اسمیت و لارنس بدل شد که همچنان در نقش مایک لوری و مارکوس برنت ۲ کارآگاه میامی بازی می‌کنند. «پسران بد ۲» و «پسران بد برای همیشه» دیگر فیلم‌های این مجموعه بودند که روی هم بیش از ۸۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

«پسران بد برای همیشه» که سومین فیلم از این مجموعه بود سال ۲۰۲۰ اکران شد و نشان داد که هنوز علاقه زیادی برای ماجراجویی‌های این ۲ پلیس وجود دارد. این قسمت تنها در آمریکا ۲۰۴ میلیون دلار فروخت و با وجود تعطیل شدن سینماها به دلیل کووید، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰ را از آن خود کرد.

فیلم چهارم را بار دیگر ۲ فیلمساز عدیل العربی و بلاد فلاح کارگردانی می‌کنند که از قسمت سوم جایگزین بِی شده‌اند. این ۲ چندی پیش برای ساختن فیلم «بت گرل» انتخاب شدند.

در حالی که فیلم «رهایی» درامی درباره برده‌داری با بازی ویل اسمیت پس از مدتی توقف بی‌سروصدا در ماه دسامبر در اپل تی‌وی پخش شد، نقدهای متفاوت دریافت کرد و تعدادی از اعضای آکادمی گفتند حتی به نامزد کردن او فکر نمی‌کنند. اسمیت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار منع شده اما همچنان می‌تواند نامزد اسکار شود.

در هر حال به نظر می‌رسد «پسران بد ۴» آن هم پس از این که پروژه فیلمی از وی با نتفلیکس هم به محاق رفته، تنها وسیله‌ای است که ویل اسمیت به آن نیاز دارد تا بتواند دوباره به حرفه خود بازگردد.