کد خبر: ۴۰۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۴

مقام آمریکایی: همیشه راه‌هایی برای انتقال پیام به ایران داشته‌ایم

یک مقام ارشد دولت آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی در گفتگو با لارا روزن خبرنگار نشریه دیپلماتیک گفت: ما همیشه روش‌هایی برای انتقال پیام به ایران داشته ایم تا منظور خود را به نحوی که باعث اشتباه نشود به ویژه درباره تهدید‌های ایران علیه شهروندان آمریکایی، آزادسازی زندانیان بازداشت شده و حمایت نظامی ایران از روسیه به آن‌ها منتقل کنیم.
ایرنا: یک مقام ارشد آمریکایی با اعلام اینکه رویکرد واشنگتن در قبال جمهوری اسلامی ایران، دیپلماسی است، اعلام کرد: همیشه راه‌هایی برای انتقال پیام به ایران داشته‌ایم.

یک مقام ارشد دولت آمریکا پنجشنبه شب به وقت محلی در گفتگو با لارا روزن خبرنگار نشریه دیپلماتیک ادعا کرد: ما همیشه گفته‌ایم برای دیپلماسی آماده هستیم تا ببینیم می‌توانیم به برنامه هسته‌ای آنها (ایران) رسیدگی کنیم یا نه. این برنامه باعث نگرانی‌ های جدی برای ما است.

این مقام دولت بایدن که نامش بیان نشده است، افزود: البته که بارها گفته‌ایم نظر ما این است ، روش بهتر این است که این کار از طریق مذاکرات مستقیم انجام شود که ایران همچنان آن را رد می‌کند.

این مقام آمریکایی با بیان اینکه ایران مذاکرات مستقیم را رد کرده است، گفت: ما همیشه روشهایی برای انتقال پیام به ایران داشته‌ ایم.

وی مدعی شد: ما همیشه روشهایی برای انتقال پیام به ایران داشته ایم تا منظور خود را به نحوی که باعث اشتباه نشود به ویژه درباره تهدیدهای ایران علیه شهروندان آمریکایی، آزادسازی زندانیان بازداشت‌ شده‌ و حمایت نظامی ایران از روسیه به آنها منتقل کنیم.