کد خبر: ۴۰۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۲۶

دستمزد ۴۰۰ میلیونی چهره سرشناس برای حضور در ۲ برنامه تلویزیونی!

دستمزد یک بازیکن سرشناس برای حضور در برنامه‌های ویژه تحویل سال نو تلویزیون و یکی از پلتفرم‌های اینترنتی سوژه اولین تاپ سکرت فوتبالی در سال ۱۴۰۲ است.
فوتبالی نوشت: ویژه برنامه‌های نوروزی تلویزیون و پلتفرم‌ها برای آنکه بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند، سراغ چهره‌های سرشناس یا به اصطلاح سلبریتی می‌روند. چهره‌هایی که حضورشان در جام جم یا در استودیو‌های پلتفرم ها، نه تنها رایگان و ارزان نیست بلکه تهیه‌کننده‌های این برنامه‌ها باید پول زیادی به مهمانشان پرداخت کنند که آن‌ها راضی شوند جلوی دوربین قرار بگیرند.

تاپ سکرت امروز درباره یک بازیکن است که گویا در پاسخ به دعوت برنامه‌های تلویزیونی، خواستار دریافت ۲۰۰ میلیون تومان شده است. این چهره گفته است من اگر میهمان برنامه شما شوم برنامه شما همه جا وایرال می‌شود. این بازیکن در نهایت هم در برنامه تلویزیونی شرکت کرد و هم در برنامه یک پلتفرم اینترنتی با یک مجری سرشناس و در مجموع ظاهرا ۴۰۰ میلیون تومان کاسب شده است! یعنی هر برنامه ۲۰۰ میلیون تومان!

البته این رقم برای تمام سلبریتی‌ها ثابت نیست، بعضی اوقات چهره‌های ورزشی درخواست‌هایی دارند که حتی برنامه‌ها امکان برآورده کردن آن‌ها را ندارند، اما فعلا دستمزد این بازیکن در دو برنامه لو رفته است.