کد خبر: ۴۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۹

گل‌محمدی: می‌خواهیم فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ماست.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: آخرین بازی فصل‌مان را در پیش داریم. تا اینجای کار خوب جلو آمدیم و قهرمان لیگ برتر شدیم، ولی کارمان کامل نشده است و دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ماست.

وی در ادامه افزود: دیدم که برخی جاها نوشته‌اند پرسپولیس چون قهرمانی لیگ برتر را گرفته یا استقلال جام نگرفته است، انگیزه آنها بیشتر است. این حرف درست نیست و انگیزه‌های‌مان برای گرفتن جام کم نمی‌شود، به خصوص اینکه دربی است و نتیجه‌اش برای هواداران مهم است. انگیزه‌مان کم نمی‌شود و باید بیشتر از قبل بجنگیم، تمرکز کنیم و بدویم. سختی‌های زیادی داشتیم و آخر لیگ است و بازیکنان به لحاظ روحی و روانی و جسمی تحت فشار زیادی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: فردا به تنها چیزی که باید فکر کنیم، پیروزی است. امیدوارم بتوانیم اول از نظر فنی بازی خوبی انجام دهیم و در ادامه نتیجه بگیریم. استقلال از نظر فنی نشان داده که فصل خوبی داشته است. بازی‌های خوبی از استقلال دیدیم و با احترام زیاد برابر آنها قرار می‌گیریم. از آن طرف باید سعی کنیم کم اشتباه باشیم چون بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند، تأثیرگذار هستند و باید آنها را مهار کنیم. تقابل بازی پرسپولیس و استقلال برای فینال جام حذفی دیدنی و جداب خواهد بود. هر دو تیم دارای بازیکنان فنی خوبی هستند و می‌توانیم شاهد یک بازی مهیج باشیم.