کد خبر: ۴۱۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۶

خرید متاسیلیکات سدیم


موارد مصرف متاسیلیکات سدیم در صنایع:

    سیلیکات سدیم ماده ای است که به دلیل خاصیت از بین بردن ناخالصی ها در تهیه ی انواع شوینده ها کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این ماده اولین بار توسط ون هلمونت و در سال 1640 کشف شد. به عنوان مثال از این ماده در تهیه و تولید انواع شوینده ها، سیمان، بتن، سیلیکاژل و غیره استفاده می شود.

 ماده ی مزبور به شدت رطوبت را جذب می کند و در بازار به صورت کریستال های بی رنگ یا سفید رنگ مشاهده می شود. در نظر داشته باشید که این ماده به صورت مایع نیز در بازار موجود می باشد . هم چنین ماده ی مذکور محیط را قلیایی می کند و به صورت خشک یا آب دار (5 آبه و 9 آبه) موجود می باشد. لازم به ذکر است که این ماده در واکنش با اسیدها به شدت فعال است.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

1-    همه چیز در خصوص متاسیلیکات سدیم

2-    نکات تکمیلی

3-    خرید مواد شیمیایی از شرکت سیلیکات گستر

    برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

 

متاسیلیکات سدیم

همه چیز در خصوص متاسیلیکات سدیم:

    متاسیلیکات سدیم چگونه تهیه می شود؟ این ماده از ترکیب محلول های غلیظ سدیم هیدروکسید و سیلیس در دما و فشار بالا به دست می آید. فرایند تولید این ماده منجر به ساخت شیشه می شود که در نتیجه ی کریستالی شدن آن متاسیلیکات های خشک، 5 آبه و 9 آبه تولید می شود.

کاهش سختی آب و تولید کف از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه این ماده می باشد . به همین دلیل از ماده ی مزبور در تولید شامپو، صابون و مواد شوینده استفاده می شود. لازم به ذکر است که این ماده به شدت خورنده می باشد لذا هنگام کار با آن حتما سعی کنید نکات ایمنی را رعایت کنید. به عبارتی هنگام کار با این ماده از روپوش، دستکش و عینک ایمنی مناسب استفاده کنید.

نکات تکمیلی:

     فرایند کنترل کیفیت تولید متاسیلیکات سدیم شامل موارد زیر می باشد:

1-    اندازه ی ذره های کوارتز تولید شده

2-    مقدار آهن موجود در سیلیکات

3-    دانسیته و چگالی سدیم مصرفی

4-    غلظت سود مصرفی

    از جمله سایر موارد استفاده ی ماده ی متاسیلیکات سدیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 1- تولید دارو و استفاده در داروسازی

2- به کارگیری در صنعت آرایشی و بهداشتی

3- استفاده در خشک کردن علوفه و غیره

4- ماده ای افزودنی در تولید چسب

5- در صورتی که با بی کربنات سدیم ترکیب شود؛ در پاک کردن رنگ موثر می باشد.

 6- تشکیل رسوبات ژلاتینی به منظور تثبیت خاک

 7- افزودنی در فوم ها و مواد اطفا حریق

8- صنایع سرامیک سازی

9- چسباندن لایه های مقوا

10- صنایع نسوز ریخته گری

11- آب بندی در تعمیر اتومبیل

12- پیش ماده ی سیلیس مخلوط زئولیت

13- پایدارسازی پراکسید

14- کنترل خوردگی در لوله های آب

     در نظر داشته باشید که اگر پوست و چشم شما با این ماده آلوده شد؛ سریعا محل را با آب زیاد به مدت 15 دقیقه بشویید و سپس آن را خشک کنید . اگر پس از مدتی علائم ادامه داشت حتما به پزشک مراجعه کنید. خوردن این ماده نیز موجب مسمومیت شدید می شود.

سیلیکات گستر اصفهان

خرید متاسیلیکات سدیم مرغوب از شرکت سیلیکات گستراصفهان:

    شرکت سیلیکات گستر اصفهان حدود 30 سال است که در زمینه ی تولید و توزیع انواع مواد شیمیایی فعالیت داشته است. این شرکت با بهره گیری از دانش جوانان مبتکر و آخرین تکنولوژی ها توانسته روز به روز کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد. به این ترتیب شما عزیزان می توانید ماده ی مورد نظر خود را از این شرکت صاحب نام خریداری کنید.

 برای ثبت سفارش و خرید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سیلیکات گستر تماس بگیرید و از راهنمایی های سودمند آنان نیز بهره بگیرید. مشاوران مجموعه ی ما همه روزه در ساعات اداری آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند .

    در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان کمال قدردانی را داریم. امیدواریم مطالعه ی این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفیدی را در خصوص خرید متاسیلیکات سدیم در اختیار شما قرار داده باشد.

https://silicategostar.com/