کد خبر: ۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۳

رئيس دفتر مجلس خبرگان رهبري تشريح کرد: آخرين وضعيت درماني آيت‌الله مهدوي کني/ حضور پرفسور سميعي بستگي به نظر تيم پزشکي دارد


رئيس دفتر مجلس خبرگان رهبري در تشريح آخرين وضعيت درماني آيت‌الله مهدوي کني گفت: آيت‌الله هوشياري لازم را به دست نياورده است و تيم پزشکي هر متخصصي را که لازم بداند بر بالين ايشان حاضر مي‌کند.

 به گزارش «تيک» به نقل از فارس ، ابراهيم انصاريان رئيس دفتر آيت‌الله مهدوي کني رئيس مجلس خبرگان رهبري عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به تشريح آخرين وضعيت جسماني و روند درماني آيت‌الله مهدوي کني پرداخت.

وي با اشاره به گذشت 6 روز از بستري شدن رييس مجلس خبرگان در بيمارستان گفت: خوشبختانه قلب و کليه و کبد ايشان به حالت عادي بازگشته است اما چون مدت زماني از عدم خون‌رساني به مغز گذشته است، هنوز هوشياري لازم را به دست نياورده‌اند و تلاش پزشکان در اين راستا ادامه دارد.

انصاريان از انجام مشاوره‌هاي مختلف تخصصي پزشکي براي معالجه رئيس مجلس خبرگان سخن گفت و ادامه داد: تيم پزشکي متخصصان مختلفي را بر بالين ايشان آورده است و اميدواريم همانطور که تا الان دعاي مردم شامل حال آيت‌الله مهدوي کني شده است، باز هم به برکت ماه شعبان و نزديک شدن به ايام ولادت حضرت ولي‌عصر(عج) با دعاي مردم، مشکلاتي که براي مغز ايشان به وجود آمده است برطرف شده و ايشان به زندگي طبيعي و خدماتي که داشته‌اند ادامه دهند.

رئيس دفتر آيت‌الله مهدوي کني در مورد انتشار اخباري مبني بر دعوت از پرفسور سميعي براي حضور بر بالين رئيس مجلس خبرگان گفت:‌ پرفسور سميعي بنا بر برنامه‌ريزي قبلي خود در کنگره‌اي پزشکي که قرار است در بيمارستان ميلاد برگزار شود حضور خواهد يافت و از آنجا که تيم پزشکي نيز هر متخصصي را که لازم ببيند بر بالين آيت‌الله مهدوي کني حاضر مي‌کند، دعوت از پرفسور سميعي بستگي به نظر پزشک معالج و تيم پزشکي آيت‌الله دارد.

انصاريان در پايان گفت: دعوت از پزشکان و متخصصان اختصاص به فرد خاصي ندارد و از آنجا که در رسانه‌ها عنوان شده بود که پرفسور سميعي براي معالحه آيت‌الله مهدوي کني دعوت شده است، من اعلام مي‌کنم که ايشان براساس شرکت در يک سمينار پزشکي به ايران خواهد آمد.