کد خبر: ۴۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۳۱

مرتضي پاشايي از وضعيت بيماري اش گفت


چند ماهي است که شايعات زيادي براي مرتضي پاشايي درست شده شايعاتي که مي تواند روحيه او را تخريب کند و چه بسا حال انسان سالم را هم خراب کند. تماس هاي زيادي داشتيم که حال مرتضي پاشايي چطور است و آخرين وضعيت او چگونه است؟

 به گزارش «تيک» به نقل از خانواده سبز؛  مهدي کرد مدير برنامه هاي آقا مرتضي باعث و باني شده تا آخرين وضعيت پاشايي را از زبان خود او جويا شويم...

ورزش مي کردم اما بي اشتها بودم
من به شدت عاشق ورزشم، همين موضوع باعث مي شود هر روز وقت زيادي را به اين کار اختصاص بدهم. آن هايي که پيگير ورزش حرفه اي هستند مي دانند که ورزش اشتهاي افراد را زياد مي کند . در طول سال ها با وجود اين که منظم ورزش مي کردم و غذايم هم زياد بود نه تنها وزنم بيشتر نمي شد بلکه هر روز استخواني تر مي شدم. بارها مهدي (مهدي کرد-مدير برنامه هايش) به من گفت: مرتضي خودت را چک کن.

مگر مي شود يک نفر اين قدر خوب ورزش کند و غذا بخورد اما لاغر باشد اما من به اين حرف ها بي اعتنا بودم فکر مي کردم فيزيک من اين طوري است اما همه چيز بعد از ضبط کليپم در اولين آلبوم تصويري موسيقي پاپ تغيير کرد.

 آن روز، بعد از ضبط، حالم به شدت بد شد طوري که مجبور شدم به بيمارستان بروم . پزشکان بعد از بررسي آزمايش تشخيص دادند بيماري معده دارم و بايد جراحي کنم. خوشبختانه عمل با موفقيت به پايان رسيد و بعد از آن دوره شيمي درماني آغاز شد.

رژيم هاي سخت اين بيماري!
آن هايي که تجربه يک بيماري کوچک معده را دارند به خوبي مي دانند کنار آمدن با اين بيماري ساده نيست چرا که بايد مدام رژيم هاي سخت بگيرند و نمي توانند هر غذايي را بخورند. بالاخره کنار آمدن با اين شرايط براي من که آدم شکمويي هستم کار ساده اي نيست . اين را هم بگويم که اوايل وقتي موضوع بيماري من را همه نمي دانستند لاغري بيش از حدم باعث شد شايعاتي عليه من راه بيفتد و مثلا بعضي ها بگويند فلاني معتاد است.

 اين حرف ها براي من اهميت چنداني نداشت اما گاهي اطرافيانم را ناراحت مي کرد. پاشايي در ادامه مي گويد: بعضي ها تشويقم مي کردند براي درمان به خارج از کشور بروم اما من به توانايي پزشکان ايراني اعتماد دارم و نيازي به اين کار نمي بينم. ضمن اين که اين روزها با مشورت پزشکان حالم هر روز بهتر مي شود.

انرژي ام بيشتر شده
نکته جالب اين جاست که بعد از بيماري ام نه تنها روند کاري ام را به تعويق نينداختم بلکه با جديت بيشتري آن را ادامه دادم و به هيچ عنوان روحيه ام را نباختم شايد اين موضوع روند بهبودم را کندتر کند اما براي من حسابي انرژي بخش است. تور کنسرت هاي من از اواسط ارديبهشت شروع شد و يک ماه بي وقفه به روي صحنه مي روم تا با هوادارانم هم نفس شوم.

حال آقا مرتضي خوب است
مهدي کرد، دوست و مدير برنامه مرتضي پاشايي مثل هميشه پاسخگوي خبرنگارهاست. زحمت هماهنگي اين گفتگو هم بر دوش او بود. وقتي در مورد حال مرتضي از او پرسيديم و نگراني مان را با او در ميان گذاشتيم خنده بلندي سر داد و گفت: مرتضي حالش حسابي خوب است و خوشبختانه هر روز هم دارد بهتر مي شود .

 گاهي در فضاهاي مجازي خبرهاي کذبي مثلا در مورد مرگ او منتشر مي شود که هر دوي ما را به شدت به خنده مي اندازد. آن جاست که من به شوخي به مرتضي مي گويم تو تا من را نکشي نمي ميري!