کد خبر: ۴۲۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۴۰۵

قتل زن تنها در خانه

تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل زن تنها درحالی آغاز شد که پرستار ناپدید شده به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

سایت جنایی، زن جوانی چند روز پیش با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از نگرانی برای عمه‌اش خبر داد. زن جوان در تشریح ماجرا گفت: عمه‌ام تنها زندگی می‌کند. من برایش پرستاری گرفته بودیم تا هم مراقبش باشد هم کارهایش را انجام دهد، اما چند روزی می‌شود که هر چه با او و پرستارش تماس می گیرم، هیچ کدام تلفنشان را جواب نمی‌دهند. نگران او شدم و خانه‌اش آمدم، باز هم هرچه زنگ و در خانه را می زنم، کسی نه جواب می‌دهد و نه در را باز می‌کند.

بدنبال این تماس و پس از هماهنگی‌های قضایی و انتظامی با بازپرس جنایی و ماموران کلانتری، گروهی از ماموران همراه برادرزاده زن تنها وارد خانه او شدند.به محض ورود به خانه اولین چیزی که توجه آنها را به خود جلب کرد بهم ریختگی آنجا بود. حاضران پس از مواجه شدن با آن صحنه به اتاق خواب رفتند و جسد زن تنها را پیدا کردند. در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد طلاهای پیرزن به سرقت رفته است.

این در حالی بود که از پرستار پیرزن در خانه خبری نبود و پیگیری پلیس در مورد او نتیجه‌ای را به دنبال نداشت.

در نهایت باتوجه به سرقت طلاها، بهم ریختگی خانه و غیبت پرستاری که قرار بود مراقب زن تنها باشد، احتمال قتل پیرزن به دست پرستارش به عنوان قویترین فرضیه مطرح شد. پس از انجام معاینات اولیه در محل قتل جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.