کد خبر: ۴۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۳۱

سخنگوی شهرداری تهران: دیگر هیچ مشکلی بابت نگهداری معتادان متجاهر وجود ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: قطعا وضعیت معتادان متجاهر در حال حاضر بهبود پیدا کرده است و به صفر رسیدن فوت معتادان متجاهر در شب‌های سرد زمستان، یکی از نشانه‌هایی است که تاحدودی کنترل شدن این موضوع را نشان می‌دهد.

ایلنا: سخنگوی شهرداری تهران گفت: قطعا وضعیت معتادان متجاهر در حال حاضر بهبود پیدا کرده است و به صفر رسیدن فوت معتادان متجاهر در شب‌های سرد زمستان، یکی از نشانه‌هایی است که تاحدودی کنترل شدن این موضوع را نشان می‌دهد.

«عبدالمطهر محمدخانی» سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که مهمترین آسیب‌های شهر تهران که در این مدت احصا شده چیست و چه اقدامی برای آن‌ها صورت گرفته است، گفت: طبیعتا دو موضوع کودکان کار و معتادان متجاهر در حوزه آسیب‌ها از موضوعات مهم هستند. البته من پیمایش‌های اخیر را بررسی نکرده‌ام، اما به عقیده بنده موضوع کودکان کار و معتادان متجاهر از آسیب‌های مهم شهر تهران است.

وی ادامه داد: قطعا وضعیت معتادان متجاهر در حال حاضر بهبود پیدا کرده است یعنی در مقایسه با ادوار قبل به صفر رسیدن فوت معتادان متجاهر در شب‌های سرد زمستان یکی از نشانه‌هایی است که تا حدودی کنترل شدن این موضوع را نشان می‌دهد.

سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: افزایش تخت‌ها و فضا‌های نگهداری و برنامه‌هایی که وجود دارد به نظرم تاثیر خود را در این زمینه نشان می‌دهد. در حال حاضر هیچ مشکلی برای جمع آوری معتادان متجاهر به لحاظ نگهداری وجود ندارد.

محمدخانی درباره کودکان کار و خیابان گفت: در حوزه کودکان کار باید اقدامات جدی صورت بگیرد البته همانطور که می‌دانید موضوعات در این بخش چند وجهی است و ما با اتباع هم در این حوزه مواجه هستیم. همچنین موضوعات اقتصادی مطرح است که همه این موارد باید با هم دیده شده و برای آن برنامه‌ریزی شود.