کد خبر: ۴۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۷۷۲

سرایا القدس شهادت فرمانده کل خود در کرانه باختری را اعلام کرد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری اعلام کرد «محمد مأمون حواشین» فرمانده کل این گروه در کرانه باختری در حمله ارتش اسرائیل به شهادت رسیده است.

فارس: شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری اعلام کرد «محمد مأمون حواشین» فرمانده کل این گروه در کرانه باختری در حمله ارتش اسرائیل به شهادت رسیده است.

گردان جنین شاخه سرایا القدس در کرانه باختری، ظهر امروز (جمعه)، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد محمد مأمون حواشین (ابو شادی) فرماده کل سرایا القدس در کرانه باختری، فرمانده گردان جنین و مسئول چند عملیات نظامی این گروه که پیشتر توانسته بود چندین نیروی اسرائیلی را از پا درآورد و مجروح کند، بر اثر جراحات وارده به شهادت رسیده است.

در این بیانیه اشاره شده است که فرمانده کل سرایا القدس و همراهانش در کرانه باختری در «عملیاتی بزدلانه» توسط ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

 

این گروه در ادامه اضافه کرد: «دشمن می‌داند که ترور فرماندهان ما تنها پافشاری و عزممان در ثابت‌قدمی در این مسیر را بیشتر می‌کند. ما به‌اذن‌الهی چیزهایی آماده کرده‌ایم که شما را رو سیاه می‌کند و دل‌های مؤمنان را شاد می‌گرداند.»

در بیانیه گردان جنین همچنین اشاره شده است که «احمد برکات»، «محمود رحال» و «محمد الفاید» از دیگر نیروهای این گروه در حمله ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

 

شبکه «المیادین» در گزارش امروز خود اشاره کرد که محمد حواشین و همراهان او در حمله پهپادی ارتش اسرائیل به شهادت رسیدند و خودروهای آن‌ها مورد هدف قرار گرفته است.