کد خبر: ۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

تصاویر: حادثه مرگبار روی پل ستاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، جزئیات تصادف مرگبار بامداد امروز در بزرگراه ستاری و سقوط کامیون از روی پل را تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر، در تشریح حادثه گفت: ساعت 1:29 بامداد دوشنبه برخورد چند دستگاه خودرو در بزرگراه ستاری به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. در ادامه آتش نشانان سه ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در بررسیها مشخص شد یک دستگاه کامیون کمپرسی که بار نخاله داشت به دلیلی نامعلوم با یک دستگاه پراید و یک موتورسیکلت تصادف کرده و پس از برخورد با گاردیل از روی پل به داخل اتوبان تهران- کرج سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: بر اثر سقوط این کامیون مسیر شرق به غرب اتوبان تهران- کرج مسدود شده و آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

ملکی خاطر نشان کرد: گروه اول، سه سرنشین خودروی پراید که زوج جوانی و کودک شش ساله شان بودند را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند. 2 راکب موتورسیکلت نیز مصدوم شده بودند که از سوی امدادگران اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان با کمک ماموران راهور مسیر اتوبان را مسدود کرده و با برش اتاقک کامیون، راننده 29 ساله را بیرون کشیده که مرگ او از سوی امدادگران اورژانس تایید شد. همچنین گاردریل های اتوبان بر روی چند خودرو سقوط کرده و به آنها آسیب رسانده بود.

وی در پایان گفت: آتش نشانان با یک دستگاه جرثقیل سنگین، کامیون را به حالت عادی درآورده و ساعت 4:03 این عملیات به پایان رسید.




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
0
33
خودروهای سنگین در ساعات نیمه شب بسیار بد رانندگی می کنند و در آن زمان ماموران ما در خواب ناز هستند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
6
9
فارغ از موضوع سهل انگاری راننده کامیون؛شب عزیزی به دیدار معبودش شتافت.خدایش بیامرزاد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
12
خبر که میزارید درست بزارید بگید چند نفر گشته شده یا مصدوم فقط مرگ راننده کامیون گفته شد و مصدومیت سرنشین موتور سیکلت پس این پرایدی که هست به عنوان دکور از طرف سازمان میراث فرهنگی اونجا گذاشته شده برای زیبایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
0
7
ای کاش تصاویری از رانندگی در خیابانهای ژاپن را می گذاشتید تا مردم بفهمند و فرهنگ رانندگی کردن را یاد بگیرند . البته اینجا ایرانست.