کد خبر: ۴۲۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۷۵

اختلاف با دختر جوان؛ پشت پرده شلیک مرگبار در منطقه جنگلی

مردی که به قتل به خاطرتلاف مالی اعتراف کرده بود در جدید‌ترین مرحله تحقیقات جرمش را انکار کرد.

مردی که به قتل به خاطرتلاف مالی اعتراف کرده بود در جدید‌ترین مرحله تحقیقات جرمش را انکار کرد.

 

به گزارش سایت جنایی،  پرونده این مرد در شعبه یازدهم جنایی تهران در حال رسیدگی است و در مراحل قبلی تحقیقات مدعی شده بود مقتول را به خاطر بدهی به خواهرش و مزاحمت برای او و همینطور نامزد خودش به قتل رسانده است.

حدود ساعت 11 شب 24 اسفند سال گذشته کشف جسد مرد گلوله خورده‌ای به ماموران پلیس پایتخت اعلام شد. جسد در جاده مسگرآباد و در مسیر پارک جنگلی و تفرجگاه قدیمی نرجس خاتون پیدا شده بود و یک راننده نیسان که از آنجا رد می‌شد موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. این راننده گفت: من از اینجا رد می‌شدم که دیدم یک پژو 206 ایستاد، جسد را بیرون انداخت و رفت.

 

معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد مقتول به خاطر گلوله‌ای که به سرش شلیک شده جان سپرده است. در ادامه هویت مقتول به نام حسن به دست آمد. خانواده او در تحقیقات به گارآگاهان گفتند: حسن با دختری به نام عالیه که با هم کار می‌کردند، اختلاف داشت. اختلاف آنها مالی و به خاطر مبلغی حدود 400 میلیون بود و حسن محکوم پرداخت آن مبلغ شده بود. به همین خاطر با برادر و خانواده آن دختر درگیری داشت و احتمال دارد آنها مرتکب قتل شده باشند.

 

در ادامه تحقیقات خودروی پژو 206 مقتول در نزدیکی خانه برادر عالیه پیدا شد. به همین دلیل مرد جوان مورد تحقیق قرار گرفت، او گفت حسن علاوه بر اختلاف مالی که به خاطرش از او شکایت کرده بودیم و محکوم شده بود، مزاحم خواهر و نامزد من بود. چند بار تذکر داده بودم اما فایده نداشت به همین خاطر  اسلحه‌ای تهیه کردم و سراغش رفتم. آخرین بار وقتی حرفم را گوش نداد او را با اسلحه زدم و جسد را در جنگل انداختم.

 

به این ترتیب این مرد روانه بازداشتگاه شد تا تحقیقات ادامه یابد اما دیروز در جدیدترین مرحله تحقیقات ارتکاب قتل را انکار کرد و مدعی شد: زمان حادثه ما با هم بودیم اما من او را نزدم.

 

در حال حاضر با توجه به اعترافات اولیه متهم تحقیقات همچنان ادامه دارد.