کد خبر: ۴۲۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۳۷

زن جوان در تله ۲ زورگیر خشن

زورگیر سابقه‌داری که در دور جدید جرایمش با همدستی یکی از دوستانش اقدام به سرقت از مسافران گذری می‌کرد، بار دیگر  دستگیر شد.  

زورگیر سابقه‌داری که در دور جدید جرایمش با همدستی یکی از دوستانش اقدام به سرقت از مسافران گذری می‌کرد، بار دیگر  دستگیر شد.

 

به گزارش سایت جنایی، دستگیری این دو مجرم زمانی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت که  زن جوانی در اولین روزهای سال جاری با مراجعه به دادسرای جنایی شکایتی طرح کرد و گفت: چند شب قبل در حوالی میدان آزادی منتظر تاکسی یا مسافرکش‌های گذری بودم. قصد داشتم از سرکار به خانه بروم. ماشین‌ها رد می‌شدند و من مقصدم را می‌گفتم. یک سمند که مرد جوانی راننده آن بود جلوی پایم  توقف کرد و من مسیرم را دوباره به او اعلام کردم که تایید کرد. وقتی سوار شدم یک آقا در صندلی جلو کنار راننده نشسته بود که من فکر کردم مسافر است.بعد از سوار شدن من آنها هیچ حرفی نزدند و من هم چیزی نگفتم اما بعد از مسافتی راننده تغییر مسیر داد و این کار او باعث اعتراض من شد. او اول سعی کرد من را آرام کند اما شروع به داد و فریاد کردم و گفتم باید توقف کند، می‌خواهم پیاده شوم. در نهایت راننده، ماشین سمند را متوقف کرد و من تصور کردم از دستشان خلاص شدم اما قبل از اینکه که من بتوانم پیاده شوم، مردی که در صندلی شاگرد نشسته بود پیاده شد و به صندلی عقب آمد. آن مرد چاقو را زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد که اگر به داد و فریاد ادامه دهم من را می‌کشد. به همین خاطر ترسیدم و سکوت کردم و دیگر چیزی نگفتم. بعد از مسافت زیادی من را به یکجای خلوت بردند و لپ تاپ، تبلت، موبایل، کیف پول و طلایم را به زور و تهدید از من گرفتند. بعد هم  به شدت کتک زدند. بعد از آن من را در یکی از خیابان جنوب غرب از ماشین بیرون پرت  و فرار کردند.

 

این زن گفت: مدت کوتاهی پس از آن رهگذرانی که از آنجا رد می‌شدند من را پیدا کردند و در حالی که بد حال و مجروح بودم من را  به بیمارستان بردند. دو روز در بیمارستان بودم و الان که حالم بهتر شده برای شکایت آمده‌ام.

 

در بررسی اولیه سرنخی بدست نمیامد اما از آنجایی که شاکی گفته بود چهره سارقان زورگیر را به یاد دارد برای چهره نگاری و بررسی‌ها آلبوم تصاویر مجرمان سابقه دار فرستاده شد. در این مرحله از تحقیقات فردی شبیه به یکی از زورگیران شناسایی شد که پیش از آن به جرم زورگیری و آدم ربایی و سرقت در پوشش مسافرکشی بازداشت شده و یکسال را هم در زندان سپری کرده بود. تحقیق در مورد وضعیت این مظنون نشان داد که او مدتی قبل آزاد شده است.

 

با شناسایی هویت مظنون نشانی مخفیگاه او نیز بدست آمد. به این ترتیب اولین مظنون بازداشت شد و همدست خود را معرفی کرد.

 

متهم سابقه‌دار در مورد دور جدید جرایم خود گفت: از آنجا که سابقه خفت‌گیری داشتم کسی به من کار نمی‌داد. دفعه قبل هم مدتی از زنان زورگیری می‌کردم اما دستگیر شدم. این بار با ماشین مسافرکشی می‌کردم اما درآمدش کم بود و من به پول مفت و طلا عادت داشتم. نقشه زورگیری را به یکی از دوستانم گفتم. او هم پیشنهادم را قبول کرد. این شاکی اولین مورد در دور جدید جرایممان بود و وسایل سرقتی حدود  200 میلیون ارزش داشت.

 

در حال حاضر با دستگیری و اعتراف هر دو متهم تحقیقات برای یافتن دیگر قربانیان احتمالی ادامه دارد.