کد خبر: ۴۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۵۴

تهدید بی‌شرمانه دختر جوان برای بازگشت به رابطه پایان‌یافته

پسری که با سرقت گوشی دختری جوان و تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی می‌خواست او را وادار به ادامه رابطه کند، دستگیر شد

پسری که با سرقت گوشی دختری جوان و تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی می‌خواست او را وادار به ادامه رابطه کند، دستگیر شد.

 

به گزارش سایت جنایی، شاکی پرونده که دختر 20 ساله‌ای است چند روز قبل با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از دوست پسر سابق خود شکایت کرد.

 

این دختر جوان وقتی مقابل بازپرس اکبری قرار گرفت، گفت: مدتی قبل با پسری آشنا و دوست شدم. او وعده ازدواج به من داد و من ابتدا اعتماد کردم، اما کم کم فهمیدم قصد ازدواج ندارد و اعتمادم سلب شد. به همین خاطر رابطه را قطع کردم.

 

این دختر ادامه داد: روز حادثه به خانه یکی از اقوام‌مان می‌رفتم. در خیابان ماشینی جلویم توقف کرد و دیدم دوست پسر سابقم است و اصرار دارد که من را سوار کند تا با هم صحبت کنیم، اما من زیر بار نرفتم و در نهایت داد و فریاد کرد و من گفتم با تو قطع رابطه کرده‌ام و دیگر کاری با هم نداریم. به هر ترتیب بود از دستش خلاص شدم و راه خودم را رفتم، اما او مرا تعقیب کرد. چند دقیقه بعد وقتی تلفنم زنگ خورد و  گوشی را در آوردم تا صحبت کنم آن پسر از پشت گوشی را از دستم قاپید و فرار کرد. بعد از آن به تلفن خودم زنگ زدم. آن پسر اول با التماس و خواهش اصرار کرد که به رابطه با او برگردم اما وقتی زیر بار نرفتم شروع به تهدید کرد و گفت عکس خانوادگی و خصوصی خودت و خانواده‌ات را که در گوشی است منتشر می‌کنم.

 

این دختر در پایان گفت: از آنجایی که احتمالی می‌دادم او خواسته‌های بیشتری را مطرح کند، تهدید‌ها شکایت کردم.

 

بازپرس اکبری با شنیدن شکایت دختر جوان دستور تحقیق را به ماموران اداره آگاهی تهران داد. بازبینی دوربین‌های مداربسته شهری گفته‌های شاکی را تایید کرد. به این ترتیب پسر مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفت و مشخص شد فرار کرده است. به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری او همچنان ادامه داشت و در نهایت در جایی که مخفی شده بود شناسایی و بازداشت شد.

 

جوان دستگیر شده در اعترافات خود گفت: با آن دختر دوست بودم اما قطع رابطه کرد.  من سعی کردم با خواهش و التماس او را راضی به ارتباط کنم، آن روز هم یک دفعه فکر سرقت به سرم زد و تهدید هم کردم اما قصد انتشار عکس‌ها را نداشتم.

 

با این اعترافات جوان دستگیر شده، او به دستور بازپرس در اختیار کارآگاهان قرار گرفت تا تحقیقات در مورد این پرونده ادامه یابد.