کد خبر: ۴۲۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۵

شهادت ۱۲۲ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه / تعداد شهدا به ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر رسید

وزارت بهداشت غزه چهارشنبه شب از شهادت ۱۲۲ فلسطینی و زخمی شدن ۱۵۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داد. گفتنی است که از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون شمار شهدای غزه از ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز از ۷۵ هزار و ۴۹ نفر فراتر رفته است.

وزارت بهداشت غزه چهارشنبه شب از شهادت ۱۲۲ فلسطینی و زخمی شدن ۱۵۶ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه خبر داد.

 

مرکز اطلاع رسانی غزه چهارشنبه شب در تازه‌ترین گزارش آماری خود، از افزایش شمار شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

 

تارنمای فلسطین الیوم به نقل از وزارت بهداشت غزه خبر داد که طی ۲۴ ساعت گذشته در جنایات جدید اشغالگران در مناطق مختلف نوار غزه ۱۲۲ فلسطینی شهید و ۱۵۶ تن دیگر مجروح شدند.

 

گفتنی است که از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون شمار شهدای جنایت‌های رژیم صهیونیستی از ۳۳ هزار و ۴۸۲ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز از ۷۵ هزار و ۴۹ نفر فراتر رفته است.

 

پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

 

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.