کد خبر: ۴۲۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۰۹

رئیسی: نباید در تهران تنش آبی داشته باشیم / تامین آب پایدار بسیار اهمیت دارد

رییس جمهور در آیین بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب تهران گفت: نباید در تهران تنش آبی داشته باشیم و تامین آب پایدار در تهران بسیار اهمیت دارد.

ایرنا: رییس جمهور در آیین بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب تهران گفت: نباید در تهران تنش آبی داشته باشیم و تامین آب پایدار در تهران بسیار اهمیت دارد.

 

سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور روز پنجشنبه ۲۳ فروردین در آیین انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری طرح‌های پساب کشور و بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب تهران گفت: مساله آب و مدیریت آب برای زندگی مردم بسیار مهم است به ویژه با توجه به توسعه صنایع در شهرها این موضوع در دستور کار دولت در تهران و سایر شهرهای کشور قرار دارد.

 

رییس‌جمهور افزود: تامین آب شرب و صنایع بسیار اهمیت دارد و برای این موضوع می‌طلبد که آب شرب و کشاورزی به میزان لازم تامین شود. البته طرح‌هایی که از ابتدای دولت اجرا می‌شود به مدیریت آب کمک خواهد کرد. از وزیر نیرو و مسوولان این وزارتخانه قدردانی می‌کنم که همه اقدامات لازم در جهت مدیریت آب را انجام دادند.

 

وی تصریح کرد: تلاش وزارت نیرو این بود که ۷۰۰ میلیون متر مکعب آب رسانی شود اما امروز یک میلیارد متر مکعب آب رسانی انجام شده است.