کد خبر: ۴۲۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۵

حماس: حمله ایران پاسخی شایسته به جنایات اسرائیل بود

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که حمله ایران به اسرائیل پاسخ مناسب به جنایات اسرائیل بود.

تسنیم: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که حمله ایران به اسرائیل پاسخ مناسب به جنایات رژیم صهیونیستی بود.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه اعلام کرد که حمله نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی حق طبیعی و پاسخی مناسب به جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق بود.

جنبش حماس افزود: ما بر حق طبیعی دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای دفاع از خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید می‌کنیم.

 

مقاومت اسلامی فلسطین از امت عربی و اسلامی، مردم آزاده جهان و نیروهای مقاومت در منطقه خواست که به حمایت خود از طوفان الاقصی ادامه دهند.

 

 

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب گذشته صورت گرفت.

 

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

 

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده و در موج های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به سمت اهداف شلیک شدند.

 

تصاویر اصابت پی در پی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.