کد خبر: ۴۲۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۲

ارتش اسرائیل: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک شلیک کرد

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

ایرنا: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.

 

به گزارش رسانه های فلسطینی، «دانیل هاگاری» افزود: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح های نظامی برای پاسخ به تهدیدهای ایران است

 

این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می دهد.

 

در همین حال، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای روحیه‌دادن به صهیونیست‌های وحشت زده و جلوگیری از مهاجرت آنها از سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد پدافند هوایی این رژیم، عملیات ایران را دفع‌کرده‌ است.

 

«بنیامین نتانیاهو» طی پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس(توئیتر سابق) نوشت: ما (عملیات موشکی و پهپادی ایران) را رهگیری و دفع کردیم. ما پیروز خواهیم شد.

 

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت بیش از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایت گری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه ی به حق ایران و به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.