کد خبر: ۴۲۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۹

قیمت طلا امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۳,۷۸۱,۴۰۰ تومان نرخ گذاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۵۰۰۰ تومان کاهش، ۱۶,۳۸۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

 

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۳,۷۸۱,۴۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ - به ۳,۷۸۱,۴۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد ) تومان رسید.

 

قیمت مثقال طلا 18 عیار

 

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۶,۳۹۵,۰۰۰ (شانزده میلیون و سیصد و نود و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۰۹ درصدی به ۱۶,۳۸۰,۰۰۰ (شانزده میلیون و سیصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

 

قیمت اونس طلا

 

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۳۴۳ (دو هزار و سیصد و چهل و سه ) رسیده بود، امروز - یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ - به ۲,۳۴۳ (دو هزار و سیصد و چهل و سه ) رسید.