کد خبر: ۴۲۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۰

ارتش اسرائیل: ایران پایگاه نواتیم را هدف قرار داد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حملات بامدادی ایران، پایگاه نظامی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

فارس: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حملات بامدادی ایران، پایگاه نظامی نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

 

در شرایطی که برخی تحلیلگران ایرانی از هدف قرار دادن پایگاه نظامی دخیل در حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خبر دادند، تل‌آویو حمله به این پایگاه را تایید کرد.

 

رسانه‌های اسرائیلی از قبیل روزنامه جروزالم پست خبر دادند که ارتش رژیم صهیونیستی حمله ایران به پایگاه نظامی نواتیم را تایید کرده است.

 

این پایگاه، آشیانه اصلی جدیدترین هواپیما‌های F-۳۵ است که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در چارچوب یک قرارداد از آمریکا خریداری کرده است.

 

برخی تحلیلگران ایرانی خبر دادند که در حمله بامداد امروز به رژیم صهیونیستی، به پایگاه نظامی که در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق دخالت داشت، حمله شده است.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعت بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

 

شبکه «المنار»، سحرگاه امروز گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است. براساس این گزارش، پایگاه نواتیم به شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

 

ارتش رژیم صهیونیستی، اما ادعا کرد که «آسیب جزئی» به این پایگاه وارد شده و نواتیم از مدار خارج نشده است.