کد خبر: ۴۲۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۲

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۳,۵۶۷ تومان نرخ گذاری شد. دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۳,۵۶۷ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار کانادا

 

امروز دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۵۱,۶۴۵ (پنجاه و یک هزار و ششصد و چهل و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۴.۶۹ درصدی به ۴۹,۳۲۸ (چهل و نه هزار و سیصد و بیست و هشت ) تومان رسید.