کد خبر: ۴۲۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۲

شیطنت سایت «برادر داماد رییسی» در انتشار توییت ۲ سال قبل عضو دفتر نشر رهبری به عنوان توییت جدید / رجانیوز: «فضائلی» می‌خواهد «ابهاماتِ سخنانِ نسنجیده‌اش» را برطرف کند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب دیروز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رهبر انقلاب: کشف حجاب، حرام شرعی و هم حرام سیاسی است. منتهی دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. به تازگی برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی قاعده تذکر دریافت کردند. پس از انتشار این توئیت سایت رجا نیوز وابسته به برادر داماد رییسی با بازنشر توئیت دو سال پیش فضائلی مدعی عقب نشینی او از اظهاراتش شدند که فضائلی نیز در توئیت بعدی خود تاکید کرد که این توئیت قدیمی است.

فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب دیروز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: رهبر انقلاب: کشف حجاب، حرام شرعی و هم حرام سیاسی است. منتهی دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. به تازگی برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی قاعده تذکر دریافت کردند. 

 

به گزارش «انتخاب»؛ پس از انتشار این توئیت سایت رجا نیوز وابسته به برادر داماد رییسی با بازنشر توئیت دو سال پیش فضائلی مدعی عقب نشینی او از اظهاراتش شدند که فضائلی نیز در توئیت بعدی خود گفت که این توئیت قدیمی است.

 

رجانیوز با انتشار این توئیت نوشت: مهدی فضائلی در توئیت جدید خود بر لزوم برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و تلاش کرد تا سوتفاهم‌ها و ابهامات ناشی از سخنان نسنجیده‌اش را برطرف کند.

 

در متن توئیت قدیمی فضائلی آمده است: ممکن است من و شما درباره برخی عملکردهای گشت امنیت اجتماعی یا اثرگذاری آن حرف داشته باشیم اما این ربطی به اصل حجاب، ضروری بودن رعایت آن به عنوان یکی از احکام الله و لزوم برخورد مقتضی با افراد هنجار شکن یا فساد سازمان یافته ندارد همینطور لزوم رعایت حرمت پلیس.