کد خبر: ۴۲۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۷۴

ماجرای زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد

زندگی فوتبالیست‌ها بالا و پایین زیاد دارد، اما ماجرای مهدی قایدی عجیب‌ترین اتفاقات فوتبالی ایران را رقم زده‌است.

برترین‌ها: زندگی فوتبالیست‌ها بالا و پایین زیاد دارد، اما ماجرای مهدی قایدی عجیب‌ترین اتفاقات فوتبالی ایران را رقم زده‌است.

ماجرای زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد

 

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود کنار همسرش (ستاره معصومی) را از اینستاگرام پاک کرد تا شایعه جدایی این دو نفر به گوش برسد. پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است اما همسر این بازیکن این اموال را گرفته و مهریه هم می‌ خواهد.

 

این خبر با واکنش متفاوت کاربران در فضای مجازی روبرو شده است:

 

شهاب آذرنیا در رشته توئیتی به این اتفاق و مهریه و ازدواج پرداخت: به‌جای این که مهدی قائدی را سرزنش کنید، مملکت را سرزنش کنید: شما مهریه را بذارید ۵ تا سکه که میشه تقریباً ۲۵۰ میلیون؛ از قرار حقوق ماهی ۲۰ میلیون، به فرض که نصف حقوقتون را پس‌انداز کنید، میشه حاصل تقریباً دو سال کار شما!

 

فرض کنیم هر سه ماه هم دو تا ربع سکه می‌خرید؛ مسئله اینه که تو این مملکت، شب می‌خوابید و صبح میگن جنگ شد و سکه ۴۵ میلیونی شد ۱۰۰ میلیون، ۱۵۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون ولی حقوق شما این مقدار افزایش نداره

 

کما این که سکه یک میلیون تومنی سال ۹۶، شده ۴۵ میلیون یعنی ۴۵ برابر اما حقوق شما نهایتا ۱۰ برابر شده!!!

 

اینجاس که مهدی قائدی که جای خود، من و شما هم با همین ۵ تا سکه به فنا میریم!!!

 

راستی اونایی که با سکه یه میلیونی، ۱۱۴ تا سکه مهر کردن، حکم سکه ۴۵ میلیونی و ۵ تا سکه رو دارن!

 

کاربر جک ویلسون هم واکنش جالبی به ازدواج دارد: اگه میخواید ببینید زن گرفتن چطوری میتونه زندگی حرفه‌ای را تحت الشعاع قرار بده فقط کافیه زندگی مهدی قایدی رو مرور کنید

 

کاربر ملوان در مورد این اتفاق برای مهدی قایدی نوشت: من از اول از چهره‌ی زن قایدی این حرکات را می‌دیدم، واقعا ازش انتظار داشتم.

 

کاربر علی هم اینگونه واکنش نشان داد: مهدی قائدی که گل میزدی همه عمر، دیدی که چگونه همسرت گولت زد

 

کاربر موقعیت مقداد نصیحت درستی در مورد ازدواج داد: مرد تا روزی که زنده‌ست اموالش باید تحت کنترل و اختیار خودش باشه....هیچ اموالی به نام زن و بچه نباید بشه. مهدی قائدی آخرین نمونه‌ این اتفاق است

 

سیامک هم نوشت: حواستون به آدمایی که شما از سر علاقه باهاشون در ارتباط هستین و اونا از سر منفعت کنارتونن باشید، قایدی توجه نکرد به این اتفاق برایش افتاد.

 

کاربر نیلگون هم واکنش مشابهی داشت: تا به همسرتون اعتماد کامل ندارین، دار و ندارتون رو به نامش نکنین که! مهدی قائدی رو ببینین بیچاره شد!

 

زرشک در مورد قانون مهریه نوشت: درسته مهدی قائدی سادگی و اشتباه کرده، ولی از ضعف قانون مهریه هم نمیشه عبور کرد، قانون نباید امکان سواستفاده به آدمهای سود جو بده. ضمن اینکه همه جای دنیا باشگاه حرفه‌ای بازیکن خودش را مدیریت و کنترل میکنه.

 

ابومصطفی هم در آخر واکنش تامل برانگیزی داشت: بله دوستان مثل قائدی نباشید. اموالی که با هزینه عمرتون به دست میارید هرکی در خونتونو زد به نامش نکنید. این عشق نیست خریته