کد خبر: ۴۲۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۰

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲ تومان کاهش، ۴۳,۵۶۵ تومان نرخ گذاری شد. دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲ تومان کاهش، ۴۳,۵۶۵ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

 

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

 

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

 

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد کاهش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۴۳,۵۶۷ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ - به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید

 

قیمت دلار کانادا

 

روز قبل دلار کانادا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۴۹,۲۹۱ (چهل و نه هزار و دویست و نود و یک ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ - با کاهش ۶.۲۳ درصدی به ۴۶,۴۰۰ (چهل و شش هزار و چهارصد ) تومان رسید.