کد خبر: ۴۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۳۹

اغفال دختر جوان با وعده‌ٔ ازدواج و مهاجرت

مردی الکلی که دختری ۱۸ ساله را با وعدهٔ ازدواج و مهاجرت اغفال کرده بود و او را به فرار از خانه ترغیب کرده بود، دستگیر شد.

فارس: مردی الکلی که دختری ۱۸ ساله را با وعدهٔ ازدواج و مهاجرت اغفال کرده بود و او را به فرار از خانه ترغیب کرده بود، دستگیر شد.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال در پی فقدان دختری حدوداً ۱۸ ساله و شکایت خانواده‌اش به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 

وی افزود: پدر این دختر ماجرا را اینطور توضیح داد که دختر ۱۸ ساله‌ام ۸ ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت تا ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به سوپرمارکت از خانه بیرون رفت، اما دیگر بازنگشت.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر گمشده به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آن‌ها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند و بدین ترتیب در ابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

 

سردار، ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر فراری به ادارهٔ چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد. دختر اغفال‌شده تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.