کد خبر: ۴۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۱۸

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: پیش بینی‌های کمیسیون درباره مسئله ارز در سال گذشته در حال تحقق است / اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم نگرانی ما برای افزایش التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش التهابات ارزی در کشور، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور و بانک مرکزی بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، دولت سیزدهم مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و التهابات در این بازار را کاهش دهد.

خانه ملت: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش التهابات ارزی در کشور، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور و بانک مرکزی بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، دولت سیزدهم مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و التهابات در این بازار را کاهش دهد.

 

محمدرضا پورابراهیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اهمیت و جایگاه سیاست های ارزی در کشور و لزوم تصمیم گیری برای آن، گفت: اگر با سیاست هایی که بانک مرکزی در قبال مسئله ارز اتخاذ کرده پیش برویم نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی های کمیسیون اقتصادی درباره مسئله ارز در سال گذشته، بیان کرد: این پیش بینی ها در حال تحقق است. طبیعتا انتظار داریم رئیس جمهور و بانک مرکزی بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، دولت سیزدهم مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و التهابات در این بازار را کاهش دهد.

 

پورابراهیمی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتما قابل مدیریت است، افزود: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند در شرایط بهتری آثار تورمی ارز بر مردم را که به شدت آن ها را دچار چالش کرده برداشته و مشکلات را کاهش دهند.

 

وی با اشاره به نامه نگاری کمیسیون اقتصادی با رئیس جمهور درباره ارائه راهکارهای لازم جهت بهبود بازار ارز، ادامه داد: امیدواریم این موارد مورد ذکر اجرایی و عملیاتی شود.