کد خبر: ۴۲۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۹

VAR عامل نابودی فوتبال جهان شده است

هافبک سابق چلسی با بیان اینکه مربیگری در این تیم سخت‌ترین کار جهان است، خواستار دادن زمان بیشتری به مائوریتسیو پوچتینو شد.

ایسنا :هافبک سابق چلسی با بیان اینکه مربیگری در این تیم سخت‌ترین کار جهان است، خواستار دادن زمان بیشتری به مائوریتسیو پوچتینو شد.
چلسی در فصل جاری با هدایت پوچتینو نتایج بدی را کسب کرده است و در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. چلسی با ۴۸ امتیاز پس از ۳۳ بازی در رده نهم لیگ برتر انگلیس ایستاده است و شانسی برای کسب سهمیه اروپایی ندارد.
جو کول، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، درباره عملکرد مائوریتسیو پوچتینو در چلسی گفت: فکر می‌کنم مربیگری چلسی، سخت‌ترین کار فوتبال جهان است. تغییر مربی، راه حل نیست. امروز چلسی شرایط خوبی ندارد و از خیلی از تیم‌های بزرگ عقب‌تر است ولی همه چیز می‌تواند خیلی سریع تغییر کند. ما باید برای فصل آینده از مربی حمایت کنیم. شرایط می‌تواند برای ما تغییر کند.

VAR فوتبال را نابود کرده است
چلسی شنبه‌شب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره در ویلاپارک مقابل استون‌ ویلا متوقف شد. ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری دو بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد. با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشیده شد و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

جو کول با اشاره به اشتباه‌های داوری علیه چلسی گفت: این اتفاقات ناامیدکننده‌اند. مقابل سیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی و حالا جلوی استون ویلا در لیگ برتر قربانی تصمیم‌های داوری شدیم. VAR فوتبال را نابود کرده است.

جو کول، بازیکن سابق چلسی و آرسنال، در ۲۸۱ بازی برای آبی‌های لندن در تمامی رقابت‌ها ۴۰ گل به ثمر رساند و از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است.

چلسی فصل پیش و بعد از نتایج بدی که با گراهام پاتر به دست آورد، تصمیم گرفت این مربی باتجربه را از کار برکنار کند و فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی جدید و موقتش انتخاب کند ولی این تغییر هم جواب نداد و اکنون این تیم با هدایت پوچتینوی آرژانتینی هم امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. مائوریتسیو پوچتینو از مه ۲۰۲۳ هدایت آبی‌ها را بر عهده دارد.