کد خبر: ۴۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۱۴

وظیفه دولت و مجلس ناهموار کردن راه جهنم است

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه تئوری‌پردازی و نظریه‌بافی کار قوه مجریه نیست، گفت: این امور از اختیارات رهبری است.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه تئوری‌پردازی و نظریه‌بافی کار قوه مجریه نیست، گفت: این امور از اختیارات رهبری است.

به گزارش ایسنا، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در نطق میان دستور امروز خود با بیان اینکه راه مقابله با فرقه‌های تروریستی ایجاد آگاهی در مردم است، گفت: لازم است بزرگان دین پیگیر وحدت بین گروه‌های مختلف باشند.

وی با اشاره به دور جدید مذاکرات هسته‌ای گفت: ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی و رعایت خط قرمز باید در نظر گرفته شود. ملت پشتیبان تیم هسته‌ای است. اما تیم هسته‌ای باید بداند که نباید به اندک بسنده کند و تن به ذلت بدهد.

آریایی نژاد با بیان اینکه کنار گذاشتن نیروهای مؤمن کار درستی نیست‌، گفت:‌ مسئولان دلخوش به وعده‌های ملک ری نباشند. اینطور نباشد که به هر طریق دنبال کسب موقعیت باشند گاهی همین صندلی‌ها و موقعیت ‌ها زمینه رفتن به جهنم است.

نماینده مردم ملایر با تأکید بر اینکه تئوری ‌پردازی و نظریه بافی کار دولت نیست بلکه از اختیارات رهبری است گفت: این که بگوییم مردم را به زور نمی شود به بهشت برد وظیفه شما نیست، وظیفه دولت و مجلس ناهموار کردن راه جهنم است.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن تشکر از این‌که طرح تحول نظام سلامت اجرایی شده است، گفت:‌ این طرح اگرچه لازم است اما کافی نیست. اصلاح سبک زندگی مغفول مانده است. کمبود پزشک و تجهیزات در خانه‌های بهداشت باید جبران شود.

نماینده مردم ملایر همچنین از دولت خواست تا با قاطعیت با برداشت غیرقانونی آب از منابع مقابله کند. اعتبار مناطق سردسیر را قبل از آغاز فصل سرد اختصاص دهد. به بهبود وضعیت راه‌ها توجه کند و به دنبال افزایش رضایت شغلی معلمان و تعدیل تعداد دانش‌آموزان کلاس‌های درس باشد.