کد خبر: ۴۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۰۸

یک نماینده عضو پایداری در تذكر شفاهی: مشاوران رئیس جمهور به روحانی اطلاعات غلط ندهند

عضو فراكسیون مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: مشاوران رئیس جمهور از دادن اطلاعات غلط به رئیس جمهور خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سلیمانی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: افزایش ناگهانی و با شیب زیاد خودرو هم مردم و هم رئیس جمهور را مکدر کرده است و دولت باید در این رابطه پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: پاسکاری دولت بر اینکه این کار بر عهده شورای رقابت و یا وزارت صنعت و... است دردی را دوا نمی‌کند و نیاز به یک اقدام عملی است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه گرانی مواد خوراکی و آشامیدنی در طول یکسال اخیر به بیش از 60 درصد رسیده است اظهار داشت: کارشناسان باید این گرانی و درک را به آقای رئیس جمهور انتقال دهند و مشاوران ایشان نیز از دادن اطلاعات غلط خودداری کنند.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در ادامه با مورد خطاب قرار دادن وزیر علوم تصریح کرد: سیاسی‌کاری و بچه‌بازی در مدیریت روسای دانشگاه‌ها مشهود است و تولید علم کاهش یافته که تحت تاثیر سیاسی بازی‌ها قرار گرفته و لازم است وزیر علوم در این رابطه توجه ویژه‌ای کند.

سلیمانی ادامه داد: همچنان درب‌های نفت بر روی دانشمندان، نخبگان و فرزانگان باز نشده و لازم است وزیر نفت نیز در این رابطه توجه کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اقدامات دولت و مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی در حد شعار است و این در حالی است که مردم منتظر ارائه گزارشی در خصوص اقدامات دولت و مجلس در این باره هستند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش کشاورزی نیازمند تحرک بیشتری از سوی وزیر جهاد کشاورزی و دولت هستیم اشاره کرد: هزینه‌های کشاورزی بالا رفته و لازم است وزیر مربوطه به داد مردم برسد.

عضو جبهه پایداری در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: وزیر مسکن به مشکلات حوزه مسکن رسیدگی کند چرا که اقشار ضعیف و جوانان مشکل مسکن دارند و تحرک دولت در این رابطه بسیار کم است.