کد خبر: ۴۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

۱۰۰ محقق تراز اول در میان قربانیان سانحه هوایی

هواپیمای خطوط هوایی مالزی که شب گذشته در شرق اوکراین سقوط کرد، حامل ده‌ها تن از محققان برجسته مبارزه با ایدز و کارکنان سازمان بهداشت جهانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «دیلی‌تلگراف»، بیش از 100 نفر از قربانیان حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی در شرق اوکراین، محققان تراز اول در زمینه مبارزه با ایدز هستند که در برای شرکت در نشستی بین‌المللی راهی ملبورن بوده‌اند.

کارکنان سازمان بهداشت جهانی، محققان علوم پزشکی، پزشکان و فعالان مبارزه با ایدز از جمله این قربانیان هستند. «گلن توماس» مشاور رسانه‌ای سازمان بهداشت جهانی از جمله شناخته‌شده‌ترین کشته‌های این حادثه است. این افراد قصد داشته‌اند در بیستمین کنفرانس بین‌المللی ایدز شرکت کنند.

هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی پنج‌شنبه شب در شرق اوکراین سقوط کرد.

گفته می‌شود برخورد یک موشک زمین به هوا عامل سقوط این هواپیما بوده است. تمامی 298 سرنشین هواپیمای پرواز «ام‌اچ 17» کشته شده‌اند.

دولت و استقلال‌طلبان اوکراین یکدیگر را به ساقط کردن این هواپیما متهم کرده‌اند. استقلال‌طلبان می‌گویند برد تسلیحاتشان به ارتفاع پرواز هواپیماهای تجاری نمی‌رسد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
0
1
مرگ بر روسیه ی جنایت کار که قراردادهای ننگین ترکمانچای گلستان به توپ بستن مجلس و دیگر جنایاتش توسط استالین و اشاعه ی کمونیست و کفر در جهان را شاهدیم. این هم سندی دیگر بر جنایت بی شمار پوتین که فرزند سلف استالین خون خوار است.