کد خبر: ۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۹۰

حریق در بازار بزرگ تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در بازار تهران خبر داد.

به گزارش«تیک» و به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی  در این باره گفت: در ساعت 18:37 دیروز یک مورد حادثه آتش سوزی در خیابان 15 خرداد بعد از پله نوروزخان به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه دو خودروی تنفسی، بالابر و تشک نجات به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه همکف یک پاساژ چهار طبقه رخ داده و به موجب آن یک مغازه به مساحت 20 متر مربع دچار آتش‌سوزی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این مغازه مملو از لوازم آرایشی، اسپری و ... بود گفت: آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی علیرغم مشکلاتی که انفجار اسپری‌ها و مواد آتش زا ایجاد کرده بود،‌موفق به اطفای حریق شدند.

ملکی با اشاره به سرایت آتش به طبقه بالایی این مغازه خاطرنشان کرد: آتش نشانان حریق در این قسمت را نیز اطفا کرده و دود زیادی را که تمامی ساختمان را در بر گرفته بود تخلیه کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت درباره علت این حادثه گفت: ظاهرا چند نفر مشغول کار و جوشکاری در این مغازه بودند که جرقه‌ها موجب آتش‌سوزی شده است.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان در ساعت 20:06 دقیقه پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.