کد خبر: ۴۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۸۳

جنگنده اف16 رژیم صهیونیستی هدف شلیک حماس

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اعلام کرد: با موشک های زمین به هوا یک فروند هواپیمای جنگنده اف-16رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری گردان های عزالدین القسام، یگان پدافند هوایی نیروهای مقاومت، اواخر روز سه شنبه ساعت 19:40 به وقت محلی یک فروند هواپیمای جنگی اف-16 رژیم صهیونیستی را به وسیله موشک های زمین به هوا در آسمان ˈدیر البلحˈ در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

برپایه این گزارش، این هواپیما در حال بمباران مناطق مسکونی و حمله به غیر نظامیان بود که نیروهای مقاومت به مقابله با آن پرداختند و آن را هدف قرار دادند.

این گزارش افزود: از زمان حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای مقاومت 52 سرباز و افسر رژیم صهیونیستی را به هلاکت رسانده اند.

چند روز پیش نیروهای مقاومت، سرلشکر ˈغسان علیانˈ فرمانده ˈتیپ نیروهای ویژهˈ (گولانی) رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساندند و رژیم صهیونیستی نیز خبر کشته شدن وی را تایید کرد.

ˈیوئیل مارکوسˈ روزنامه نگار ˈهاآرتصˈ، دو روز پیش گفت: ارتش(رژیم صهیونیستی) در مورد انتشار شمار سربازان کشته شده در غزه، نظارت شدیدی بر ما دارد و به شدت اخبار جنگ را سانسور می کند.

وی افزود: اگر ارتش به ما اجازه انتشار شمار واقعی سربازان کشته شده را بدهد، انقلابی در اسراییل راه خواهد افتاد که خشک و تر را با هم می سوزاند