کد خبر: ۴۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۷

واکنش هوشنگ ابتهاج به کشتار مردم غزه

کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر قدس دل بسیاری از انسان‌های آزاده از جمله هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه) را به درد آورده است.
کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه توسط رژیم اشغالگر قدس دل بسیاری از انسان‌های آزاده از جمله هوشنگ ابتهاج (ه.ا.سایه) را به درد آورده است. به طوری که او در واکنش به کشتار کودکان فلسطینی در غزه گفت: دلم خون است.

ابتهاج که اهل مصاحبه با رسانه‌ها نیست در پی کشتار فلسطینی‌ها در نوار غزه و فجایعی که این‌روزها توسط رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد، در گفت‌وگویی کوتاه با «ایسنا» گفت: این‌روزها با دیدن این تصاویر سیاه دلم خون است و گفتن از این خونریزی‌ها هم دردی دوا نمی‌کند. در این خونریزی یک طرف زور می‌گوید و طرف دیگر دستش خالی است و دنیا با بی‌تفاوتی کامل چشم بر آن بسته است. به‌طورکلی همه دنیا اینطور شده است و سر هر قضیه‌ای که اتفاق می‌افتد به همین طریق بی‌تفاوت است. سیاستمداران دنیا هم که تابع شرکت‌های ملی و تجاری خودشان هستند به همین خاطر دست از این جنایت‌ها برنمی‌دارند. این شاعر و ترانه‌سرای پیشکسوت همچنین گفت: وقتی دنیا برای هر اتفاقی ذوق می‌کند باید هم حالا اینگونه بشود. اصلا در طول تاریخ هرگاه بشریت می‌خواسته کاری انجام دهد سودجویان نگذاشته‌اند.