کد خبر: ۴۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۰

آزمايش DNA راز جنايت را فاش كرد

دو زن كه پس از به قتل رسيدن جسد آنها كاملا سوزانده شده بود، از طريق آزمايش DNA هويت آنان مشخص و با تلاش پليس آگاهي كردستان قاتل نيز دستگير شد.
دو زن كه پس از به قتل رسيدن جسد آنها كاملا سوزانده شده بود، از طريق آزمايش DNA هويت آنان مشخص و با تلاش پليس آگاهي كردستان قاتل نيز دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اوايل خرداد ماه سال گذشته پليس آگاهي استان كردستان از قتل زني كه پس از به قتل رسيدن، جسد وي را كاملا سوزانده بودند مطلع شد. پليس از همان لحظات اوليه اقدامات خود را آغاز و در نهايت به يك نفر مظنون شد، فرد مظنون در اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي استان كردستان پرده از راز قتل برداشت و در بازجويي‌ها اظهار داشت: من از قبل زن جوان را مي‌شناختم و به دلايلي وي را به قتل رساندم و پس از ارتكاب قتل، جسد زن جوان را سوزاندم. پس از اظهارات متهم بقاياي جسد مقتوله كشف و جهت

راستي آزمايي به آزمايشگاه DNA در تهران ارسال شد كه در بررسي‌هاي آزمايشگاهي عدم تجانس ژنتيك به چشم مي‌خورد. پس از عدم تجانس پليس به اين نكته رسيد كه در 17 اسفند ماه سال 91 خانمي از منزل خارج و ديگر بازنگشته است و تلاش پليس براي كشف حقيقت همچنان ادامه داشت.

اولين حدس پليس اين بود كه احتمال دارد بقاياي جسد متعلق به اين خانم مفقود شده باشد كه بلافاصله اعضاي خانواده وي به آزمايشگاه DNA معرفي و نتيجه آزمايش مثبت بود. متهم كه در زندان شهرستان سنندج به سر مي‌برد، جهت بازجويي در خصوص بقاياي اين جسد كه متعلق به خانم مورد نظر بود در پليس آگاهي مورد بازجويي قرار گرفت. متهم سرانجام به قتل اين خانم اعتراف و عنوان كرد: بقاياي اجساد آنها را با فاصله نه چندان دور در زمين‌هاي حاشيه شهر دفن كردم و خودم هم نمي‌دانستم كه بقاياي اجساد مربوط به كدام يك از خانم‌ها است. در نهايت صحنه‌هاي قتل بازسازي شد.