کد خبر: ۴۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۷

هجدهمین روز جنگ در غزه/718 شهید و 4600 زخمی

در هجدهمین روز از تجاوز بی وقفه و بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آمار شهدا به 718 تن و شمار مجروحان به 4600 تن رسیده است و علاوه بر این، تعداد زیادی از منازل فلسطینیان بر سر ساکنان شان آوار شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آخرین آمار شهدا و مجروحان حملات زمینی، هوایی و دریایی ارتش عبری طی تجاوز 18 روزه این رژیم را 718 شهید و 4600 مجروح اعلام کرد.

خبرنگار الجزیره در غزه نیز از شهادت شش تن از اعضای یک خانواده در بمباران رژیم صهیونیستی به منزلشان در غرب خان یونس خبر داد.

با این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که در ساعات اولیه صبح امروز (پنجشنبه) رخ داد تعداد شهدای غزه طی امروز به 23 تن رسید.

در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه ده‌ها تن در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند در حالی که وضعیت نامناسب اجازه ورود خودروهای امدادرسان را به منطقه خان یونس نمی‌دهد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که بمباران اسرائیل بیشتر بر شهرک‌های خزاعه و بنی سهیله و عبسان رخ داد و ساکنان خزاعه شهدای مانده زیر آوار را تشییع کردند.

ساکنان خزاعه نیز به شبکه الجزیره گفتند: وضعیت بسیار نامناسب انسانی در پی بمباران شدید و مداوم صهیونیست‌ها در این منطقه حاکم است.

روز چهارشنبه تنها 80 فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند که نیمی از آن‌ها تقریبا در قتل عام خان یونس شهید شده بودند.