کد خبر: ۴۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۹۱

کوچک زاده: «شوهرخواهر مطهری» انتخابات را برگزار نکرد!

مهدی کوچک زاده، بعدازظهر روز چهارشنبه اول مرداد ماه در یادداشتی در وبلاگ خود با تیتر «علی مطهری انتخاب نشد لاریجانی انتخابات را برگزار نکرد!!!»، نوشت:

به گزارش«تیک» و به نقل از عصرایران، امروز چهارشنبه اول مرداد، انتخاب يك نفر براي عضويت در هيئت نظارت بر مطبوعات در دستور كار مجلس بود .

بر طبق آئين نامه داخلي مجلس اين فرد بايد از بين معرفي شدگان از سوي كميسيون فرهنگي مجلس به صحن علني و با راي نمايندگان انتخاب مي شد.

كميسيون فرهنگي دو نفر ( آقايان حجه الاسلام دكتر نبويان و رسايي ) را براي اين منظور در جلسه قبلي خود برگزيده و امروز به صحن مجلس معرفي كرده بود ولي كميسيون علي مطهري را واجد شرايط تشخيص نداده و معرفي نكرده بود .

رئيس مجلس كه همان شوهر همشيره آقاي علي مطهري است با زير پاگذاشتن مقررات آئين نامه اجازه داد تا نماينده شهركرد كه نوبت تذكر داشت نوبت خود را به علي مطهري بدهد!!! (تا به حال چنين رسمي نداشتيم كه نماينده نوبت تذكرش را به ديگري واگذار كند) و ايشان هم در ضرورت و لزوم معرفي خودش بر خلاف نظر كميسيون اصرار داشت و قانون را غير منطقي مي دانست!!

و البته قبل از او هم كمال پير موذن و چند نفر ديگر اجازه پيدا كردند در باب مذمت رفتار قانوني كميسيون فرهنگي هر روا و ناروايي خواستند بر زبان برانند كه موجب تذكر ماده 79 رئيس كميسيون گرديد.

و بالاخره آنچه از صبح در صحن زمزمه مي شد روي داد و شوهر خواهر آقاي مطهري انتخابات عضو هيئت نظارت بر مطبوعات را باطل و به جلسه اي در آينده موكول كرد!!!!

براي چندمين بار عده زيادي از نمايندگان احساس كردند كه مجلس نه با راي آنان بلكه با اعمال نظر و سليقه لاريجاني اداره مي شود و احساس بسيار ناخوشايندي نسبت به ايشان داشتند ولي . . . . . با خودم فكر مي كردم كه عكس العمل مردم قم در حرم حضرت معصومه نسبت به نماينده شان تا چه حد به اين خودرائي ها مرتبط است؟